חברת נדל"ן תובעת את עזריאלי: סירבה שנשכיר לחרדים

חברת נדל"ן השכירה קומת משרדים בבנייני עזריאלי וביקשה להשכיר אותם למגזר החרדי והדתי, אך בקבוצת עזריאלי התנגדו לכך, לטענת החברה בגלל זהות השוכרים (נדל"ן)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(Matanya Tausig - פלאש90)

עזריאלי סירבו להשכיר לחרדים? שלושה יזמים טוענים בכתב תביעה שהוגש בימים האחרונים כי קבוצת עזריאלי פינתה אותם ממשרדיהם משום שתכננו להשכירם בשכירות משנה לחרדים.

מדובר בחברת ישראל נדל"ן המחר, של שלושת היזמים דנה קול, גיא מונסונגו ויחזקאל חיים, שביקשו לשכור קומת משרדים המשתרעת על פני 1,200 מ"ר, לשפץ אותה ולהשכיר משרדים קטנים לשוכרי משנה.

על פי הפרסום ב- TheMarker, היזמים החלו לשווק את קומת המשרדים בעלונים הפונים לציבור החרדי והדתי, ובמודעות נכתב כי מדובר בעסקה חסרת תקדים שהוגדרה "עסקת השנה".

המודעות הללו הכעיסו את בעלי קבוצת עזריאלי שטענו כי חברת הנדל"ן עושה צחוק מהקבוצה וכי הם אינם מסכימים לעסקאות כאלה. לטענת עזריאלי, חברת הנדל"ן לא קיבלה הסכמה להשכיר את קומת המסחר לשוכרי משנה.

החברה טענה מנגד כי בפגישה שקיימה עם הנהלת קבוצת עזריאלי התברר כי נתנו להם להבין כי התמהיל של השוכרים לא מצא חן בעיניהם, שכן מדובר בציבור חרדי. אחרי שקיימו פגישות נוספות חשו בעלי חברת הנדל"ן כי הושגו הבנות, אך התברר שלא כך הם פני הדברים.

כמה ימים לאחר מכן משרדיהם נפרצו והוצבו מאבטחים שמנעו את כניסתם. בקבוצת עזריאלי הגישו תלונה למשטרה בחשד כי קבוצת הנדל"ן ניסתה למכור את הנכס ולא להשכירו וזאת מבלי שניתנה לה אפשרות כזאת על פי החוק וכי מדובר לכאורה בתרמית כלפי הלקוחות.

המשטרה פתחה בחקירה פלילית ויזמי הקבוצה הוזמנו לחקירה שם מסרו את גירסותיהם להאשמות נגדם.

מקבוצת עזריאלי נמסר בתגובה כי "כתב התביעה עדיין לא התקבל במשרדנו, וכשיגיע נגיב בצינורות המקובלים. מעבר לכך שמבחינת קבוצת עזריאלי מדובר בעניין מסחרי לא מהותי, הרי שבינתיים בית המשפט כבר דחה את בקשת התובעים לסעד זמני.

"מרגע שקבוצת עזריאלי זיהתה חשש להטעיה, לכאורה, של ציבור תמים ששם את מיטב כספו אצל גורמים שעשו שימוש נחזה בשמה של הקבוצה ובמסמכיה, פעלה הקבוצה ללא דיחוי והגישה תלונה פלילית למשטרת ישראל. מאחר שהנושא נמצא תחת חקירת משטרה, אנו מנועים מלהוסיף ולהתייחס לגופם של דברים", נמסר מעזריאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר