חרדי הגיש תלונה במשטרה נגד "כרכרות הפלג הירושלמי"

אנשי 'הפלג' יערכו מחר תהלוכה ברחובות י-ם לכבוד 'עצורי הגיוס'. בתחילה תוכנן כי הבחורים יורכבו על גבי כרכרה וסוסים, אך בעקבות תלונה במשטרה הם יורכבו על משאית (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה, למצולם אין קשר לכתבה: פלאש 90)

אלפי תומכי "הפלג הירושלמי" צפויים להשתתף מחר (שני) בתהלוכת ענק, כחלק מקבלת הפנים עבור "עצורי הגיוס". רחובות שלמים בירושלים צפויים להיחסם והמשטרה נערכת בכוחות מתוגברים בצירים המובילים אל התהלוכה.

ב"פלג" ייאלצו לוותר על אחד הגימיקים שתוכננו לתהלוכה. בתחילה תוכנן כי עצורי הגיוס יורכבו בתהלוכה על כרכרה וסוסים, אך בנימין גורלין, צעיר חרדי מירושלים, הגיש תלונה במשטרה כנגד השימוש בסוסים. לדבריו, מדובר בעבירה על חוק צער בעלי חיים, כאשר העונש המירבי על העבירה הוא לא פחות משלוש שנות מאסר.

מבירור שערכנו היום התברר כי מתכנני התהלוכה אכן נאלצו לוותר על השימוש בסוסים, זאת לאחר שבמשטרה הודיעו למארגנים כי אין להם אישור להשתמש בהם, ובמקום זאת הבחורים יורכבו על גבי משאית.

בתוך כך, הערב (ראשון) ייערכו בישיבת פוניבז' (פלג המחבלים) חבריהם של שנים מהעצורים מסע קבלת פנים לכבוד שחרורם. באירוע ירקדו מאות מבני הישיבה וישירו "שירי מחאה וחיזוק".

כזכור, גורלין הגיש בעבר תלונה כנגד עו"ד דב הלברטל, זאת בעקבות טור שלו ב"כיכר השבת" בנוגע לנשים חרדיות שביקשו נציגות נשית חרדית במפלגות החרדיות. בנוסף, גורלין הגיש תלונה גם כנגד הרב מרדכי בלוי, גם זאת בנוגע לדבריו בקשר לאותה קבוצת נשים. נראה שלפחות הפעם מאבקו נשא פרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר