איתמר בן גביר, בוא והצג את עמדותיך / דב הלברטל

איתמר בן גביר, דבר לעניין. הצג ללא חת את עמדותיך. פרוש את חזונך. נשמע פעם אחת את האמת המעשית שלך. אל תתבייש. גאווה יהודית. אל תסתתר, אל תהיה מוג לב (חרדים)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90, שלומי כהן)

בן גביר, בא ופרוש את עמדותיך. די עם דיבורים כללים, על אהבת הארץ התורה ועם ישראל. גם אני אוהב אותם. מספיק עם סיסמאות על הגאווה היהודית. אני גם חושב שצריך. אני אפילו מסכים שהערבים שונאים אותנו עוד לפני מרזל, ועוד מתרפ"ט. וגם כל הגויים. מסכים.

אבל ידעו נא הקוראים הנכבדים, על האמת העגומה והמסוכנת המסתתרת באמירותיך. מה יהיה ביום בו תגיע לשלטון. מה הפתרון שלך לסכסוך הישראלי הפלשתיני. מה תעשה למחרת בבוקר? תספר. תדבר. דבר לעניין. מה תעשה בפועל, לא בדיבורים. איך תטפל בהם.

בא ונקל עליך. נפרט. האם תכבוש את עזה מחדש. האם היית כובש את עזה בסערת מבצע צוק איתן. איך היית מגיב להריגת שני החיילים בידי החיזבאללה? האם היית כובש את לבנון. מכה בהם עד חורמה. דבר.

ומה עם ערביי ארץ ישראל. האם אתה מגרש אותם. מעלה אותם על משאיות. אולי מפתה אותם בכסף להגר. האם אתה מספח את השטחים. האם היית נותן אזרחות ישראלית לתושבי השטחים. האם בינתיים אתה מפקיע שטחים.

האם היית מפעיל עונש מוות נגד מסיתים ומחבלים. והר הבית? האם היית כובש אותו מחדש. מתיר לכל יהודי להתפלל שם. מגרש את הוואקף. הורס את המסגדים שם. בן גביר, דבר.

איך היית מטפל בערבים מחוללי המהומות בירושלים. היית מגרש. הורג. עין תחת עין. מטיל עליהם מצור. מרעיב אותם. מה היית עושה. דבר.

והבנייה בשטחים? האם היית מיישב את כפר השילוח. את רמאללה. מזרים מיליונים להתנחלויות. הורס בתי ערבים מסיתים. יורה בילדים ערבים מיידי אבנים. דבר. ומה דעתך על ברוך גולדשטיין.

בן גביר, דבר לעניין. הצג ללא חת את עמדותיך. פרוש את חזונך. נשמע ולו פעם אחת את האמת המעשית שלך. אל תתבייש. גאווה יהודית. אל תסתתר. אל תהיה מוג לב.

כי עד שאתה לא תדבר, אני אדבר במקומך. לו אתה בשלטון, זה מה שאתה עושה: מספח את השטחים. מגרש ערבים. יורה במיידי אבנים. מבטל את הסכמי השלום עם מצרים וירדן. כובש את לבנון ואת עזה. וזה רק מקצת שבחך. אם רק יתנו לך את הכוח. תגיד את האמת. פעם אחת.

זו הסיבה שהייתי פוסל את מרזל ואותך. גם את זועבי. אך במבחן הסכנה, מרזל מסוכן ממנה. דם יישפך. מבין השניים, הייתי מקדים לפסול אותו. אך כל עוד לא תדבר. כל עוד תשתוק, אני אדבר. ובינתיים רק זאת אשאלך, בן גביר – אייכה?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר