תורמים דם במכללת מבחר

יוזמה של סטודנטים ממסלול הסיעוד של מכללת מבחר הובילה לשיתוף פעולה עם בנק הדם, במסגרתו עשרות סטודנטים תרמו דם • מנכ"ל המכללה בירך על היוזמה (לימודים)

כיכר השבת | מקודם |
הסטודנטים החרדים של מכללת מבחר תורמים דם (צילום: יחסי ציבור)

סטודנטים רבים במכללת מבחר הלומדים במסלול סיעוד, מתנדבים בארגוני ההצלה השונים. ביפרים מצפצפים עם קריאות לאירועי חירום מהווים חלק משגרת הלימודים בכיתה.

קבוצת סטודנטים מתנדבים החליטה לפנות להנהלת מבחר בבקשה לקיים ערב להתרמת דם, בעקבות מחסור שנוצר בבנק הדם. הנהלת מבחר החליטה להרים את הכפפה ובשיתוף פעולה עם בנק הדם - ערב ההתרמה התקיים בשבוע שעבר.

עשרות תלמידי המסלולים השונים במכללת מבחר הגיעו ותרמו מנות דם רבות שיאפשרו הגדלה משמעותית של המלאי הקיים בבנק הדם. מי שתיאם והפיק את ערב ההתרמה הוא אחד התלמידים ממסלול סיעוד, שעובד בבנק הדם.

"אני שמח על ההירתמות של הסטודנטים שלנו למען מטרה כה חשובה. ולא פחות מכך, אני שמח, שהצוות של בנק הדם שיתף פעולה עם היוזמה ביעילות, תוך הקפדה מלאה על כללי צניעות והלכה" אומר הרב מאיר יעקובוביץ' – מנכ"ל מכללת מבחר.

"המסלול לסיעוד לגברים הוא אחד ממסלולי הדגל שלנו ואנחנו מברכים על פעילויות רפואיות שונות המתקיימות אצלנו במכללה. אין לי ספק שהידע המקצועי של הסטודנטים מקבל שדרוג משמעותי – הם מבינים את העשייה הרפואית בשטח. בנוסף, אנחנו שמחים להיענות לכל יוזמה של סטודנטים, בתחומים שונים, אנחנו דוגלים בשיטה חינוכית המאפשרת מקסימום עצמאות ויוזמה וברוך ה' רואים תוצאות חיוביות"" ממשיך הרב יעקובוביץ'.

המסלול ללימודי סיעוד לגברים מתקיים בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי מעייני הישועה ומעניק תואר BSN לבוגרים. ההרשמה בעיצומה.

פנו עוד היום למזכירות מכללת מבחר בטלפון מספר 03-5785030

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר