הלו"ז לחגיגות 'הפלג הירושלמי': תהלוכה ועצרת חיזוק

הערב (שני) צפויים ב'הפלג הירושלמי' לקיים תהלוכה חגיגית בהשתתפות אלפים לכבודם של בני הישיבות שנעצרו בשל אי התייצבותם בלשכות הגיוס • הלו"ז המלא לחגיגות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חגיגות השחרור, אתמול (צילום: באדיבות המצלם)

הערב (שני) צפויים ב'הפלג הירושלמי' לקיים תהלוכה חגיגית בהשתתפות אלפים למענם של בני הישיבות שנעצרו בשל אי התייצבותם בלשכות הגיוס.

"כיכר השבת" מגיש את הלו"ז המלא לחגיגות: תהלוכת קבלת הפנים לאסירים תחל בשעה 19:00 בפינת הרחובות ירמיהו-עלי הכהן. לכבוד המעמד תוצב במקום משאית ועליה הרכב מורחב של מזמרים וכלי נגינה.

בראש התהלוכה יינשאו ארבעת הבחורים כאשר הקהל ילווה אותם בשירה ובזימרה. יצויין כי למעמד הוזמנו גם שאר האסירים שנשלחו בשנה האחרונה לכלא הצבאי.

בנוסף לכל אורך מסלול התהלוכה ילוו ילדי תשב"ר את אסירי עולם התורה בלפידים, לכבודם של לומדי התורה.

התהלוכה תצא כשהיא מלווה בהמון חוגג, לכיוון רחוב בר אילן ולאחר מכן לרחוב שמואל הנביא, עד למקום סיום התהלוכה בפינת הרחובות שמואל הנביא - עזרא, שם תוצב בימת הכבוד, ויישמעו דברי חיזוק על חובת וגודל השעה מפי רבנים ובראשם הגר"ש אוירבך. במקום ישאו דברים ראשי ישיבות פוניבז' וגרודנא שתלמידיהם נמנים על האסירים.

במהלך המעמד יתקיים סיום מסכת שנלמדה על ידי הבחורים בתוככי הכלא הצבאי כאשר הבחור נפתלי ריז'י יסיים את מסכת גיטין והבחור אליהו גולדברג יסיים מסכת מגילה. ככל הנראה במקום גם יישמעו דברים קצרים מפי אחד הבחורים וההורים.

הוועדה המארגנת פירסמה אתמול כי הסעות למעמד ייצאו בשעות אחר הצהריים מהערים בני ברק, אשדוד, מודיעין עילית, אלעד, חיפה ורכסים.

כמו כן נמסר כי האירוע כולו נעשה ברשיון המשטרה ותוך כדי תיאום עם כל הגורמים הרשמיים, וכי הקהל החשוב מתבקש להיות קשוב להוראות ולפעול ע"פ הנחיות הסדרנים. כן נמסר, כי ע"פ הוראת הרבנים נשים לא ישתתפו בתהלוכה עצמה ויעמדו בצד הדרך.

הרחובות שיחסמו לתנועה משעות אחר הצהריים: רחוב בר אילן מצומת אפריון, בר אילן - שמואל הנביא, והחל מהשעה 19:00 בערב יסגרו לתנועה גם הרחובות יחזקאל ועזרא עד השעה 22:00.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר