LG מציגה את LG WATCH URBANE - השעון החכם היוקרתי

לאחר שהשיקה מספר שעונים חכמים, מציגה כעת LG את השעון היוקרתי שלה - LG WATCH URBANE שיוצג בעוד כשבועיים בכנס MWC שיערך בברצלונה. השעון עוצב בצורה מעוגלת שנראית כשעון רגיל, והוא יאפשר למשתמש להחליף את רצועתו בקלות רבה. התשובה האלגנטית לאפל ווטש?

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

השעון החכם מקבל צורה: יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית LG תציג שעון חכם חדש בוועידת המובייל בברצלונה (MWC) שיהווה גרסה מתכתית מהודרת של השעון החכם – LG G WATCH R. השעון החכם החדש שיכונה LG WATCH URBANE, עוצב בצורה מעוגלת, כשהעיצוב האלגנטי נראה ממש כמו שעון יד אנלוגי, בניגוד למראה המגושם יחסית של מרבית השעונים החכמים הקיימים בשוק כיום.

לטענת החברה, "LG WATCH URBANE" מתאים במיוחד למשתמש אשר מבקש להיות מחובר בכל עת, ובו בזמן להישאר אופנתי ומעודכן. בעת שה G WATCH R המקורי תוכנן להתאים למשתמש האקטיבי, גרסת האורבן קיבלה מראה "אתלטי" ורשמי יותר, שיתאים גם למשתמש המחפש נראות אלגנטית".

LG WATCH URBANE מגיע, כמו ה G WATCH R, עם מסך OLED עגול ועמיד, בגודל 1.3". גוף השעון עשוי ממתכת אל-חלד עמידה, וזמין בגימור כסף או זהב. רצועת השעון עשויה מעור, שיעניק לו מראה קלאסי ואלגנטי. ניתן להחליף את הרצועה עם כל רצועה בגודל 22 מ"מ, בהתאם לאירוע, מצב הרוח, או סדר היום הספציפי של המשתמש.

בהיבט החומרה – ה- URBAN G WATCH עושה שימוש במערכת ההפעלה של אנדרואיד אשר ניתנת להתאמה עם סמארטפונים עם מערכת אנדרואיד בגרסת 4.3 והלאה.

כמו ה- G WATCH R , גם גרסת האורבן כוללת את פיצ'ר ה- (photoplethysmography (PPG, העושה שימוש בסנסור מיוחד המודד את קצב הלב ודופק הממוצע של המשתמש, ובכך מעצים את אפקטיביות האימון הגופני.

במצב המתנה, יציג צג השעון את השעה בתאורה מעומעמת, לחיסכון מרבי באנרגיה. תצוגת היסטוריית השיחות אחרונות ואנשי קשר מועדפים מאפשרת לבדוק את היסטוריית השיחות שלהם, או השיחות שלא נענו, ולחפש פרטי אנשי קשר מבלי להפעיל את הטלפון החכם.

"ה- G WATCH URBAN מהווה מוצר משלים לליין השעונים החכמים של LG, והוא נועד לקרוץ למשתמש המחפש עיצוב קלאסי ואלגנטי, לצד דגמי ה- G WATCH וה- G WATCH R אשר יקרצו למשתמשים האקטיביים יותר". מציין ג'ונו צ'או, נשיא ומנכ"ל של חטיבת המובייל ב LG העולמית. "הדגם החדש הוא נדבך חשוב באסטרטגיית הפיתוח של המוצרים הלבישים של LG, אשר מבקשת לקדם את המוצרים הלבישים כמוצרי יום יום, המתאימים לקהלי יעד מגוונים, לא רק לחובבי הטכנולוגיה המושבעים".

המתחרים לא קופאים על השמרים

LG איננה החברה הראשונה שהחליטה לתת למשתמשים שעון חכם שגם מעוצב בצורה אלגנטית ועם מסך מעוגל. כזכור, חברת מוטורולה כבר השיקה לפני מספר חודשים את ה-Moto 360 שלה שעוצב אף הוא בצורה מעוגלת ואלגנטית. כשיצרניות האלקטרוניקה הבינו כי למרות הערך המוסף שניתן למשתמש בשעון חכם, בסופו של דבר הוא גם צריך לשמש כשעון, ולהציג מראה אלגנטי ואופנתי יותר.

בשבועות הקרובים אמורה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל להשיק את השעון החכם והמדובר שלה, ה-Apple Watch, שלטענת החברה יאפשר סוג חדש של תקשורת בין אנשים. כשאחד הפיצ'רים המרכזיים שהציגה אפל בשעון החכם שלה הוא האפשרות לשיתוף הדופק שלכם עם חבריכם.

לטענת חברת אפל, השעון החכם שלה יגמד את השעונים החכמים הקיימים בשוק, ולטענתה אפל ווטש יציג מספר רב יותר של אפשרויות ופיצ'רים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר