סקר מינה צמח: ש"ס - 6 מנדטים, ישי - 5

"המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני גוברת על "הליכוד" וזוכה ל-25 מנדטים. "יהדות התורה" ו"ישראל ביתנו" מקבלות שבעה מנדטים כל אחת, ש"ס - 6, וישי - 5 (אקטואליה)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מסקר "חדשות 2" שפורסם הערב (שני) עולה כי במידה והבחירות לכנסת ה-20 היו נערכות היום, מפלגת "המחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני גוברת על "הליכוד" בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו וזוכה ל-25 מנדטים, בעוד הליכוד עם 24 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי "הרשימה המשותפת" של המפלגות הערביות היא המפלגה השלישית בגודלה בכנסת וזוכה ל-12 מנדטים. "הבית היהודי" בראשות השר נפתלי בנט זוכה ל-11 מנדטים בלבד. "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד זוכה ל-11 מנדטים גם כן.

"כולנו" בראשות משה כחלון זוכה בסקר ל-7 מנדטים בלבד, כמו גם "יהדות התורה" ו"ישראל ביתנו" בראשות השר אביגדור ליברמן.

ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה לשישה מנדטים בלבד. מרצ בראשות זהבה גלאון זוכה לחמישה מנדטים, כמו גם מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי.

בנוגע לשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה עולה מהסקר, שנערך על ידי מכון "מדגם" של מינה צמח ומנו גבע, כי הפער בין נתניהו להרצוג גדל, כאשר נתניהו זוכה ל-51 אחוזים, בעוד הרצוג זוכה ל-28 אחוזי תמיכה בלבד.

בשאלה מי בסופו של דבר יהיה ראש הממשלה, 67 אחוז מהנשאלים ענו כי נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא, 17 אחוז ענו כי הרצוג יהיה ראש הממשלה הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר