בשורה תקציבית: ביתר עילית תקבל 27 מיליוני שקלים

התקציב החריג יועבר ע"י משרד הפנים לצורך כיסוי גירעונות העבר ההיסטוריים שהצטברו בקופת העיר בשנים האחרונות. ראש העיר: נעלה את קופת העירייה על דרך המלך (מקומי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(Nati Shohat/Flash90)

בשורה תקציבית בביתר עילית: ראש העיר מאיר רובינשטיין קיבל בימים אלו את האישור האחרון ממשרד הפנים על כך שהעירייה תקבל במהלך 2015 סכום גדול של 27 מיליוני שקלים.

התקציב החריג יועבר על ידי משרד הפנים לצורך כיסוי גירעונות העבר ההיסטוריים שהצטברו בקופת העיר במשך 15 השנים האחרונות, ובכך יתאפשר לעיר לצאת לדרך כלכלית חדשה של איזון תקציבי.

הבשורה התקבלה ביום בו קיבל הגזבר החדש של עיריית ביתר עילית רו"ח ישראל שוויבל את זכות החתימה בחשבונות העירייה. שוויבל, לא הסתיר את התרשמותו החיובית נוכח העובדה שקיבל לידיו קופה מאוזנת הכוללת אף תקציב מיוחד לכיסוי הגירעון ההיסטורי.

מעבר לישיבות העבודה והפגישות במשרד הפנים, הוציאה העירייה אל הפועל תכנית התייעלות מיוחדת. לצורך גיבושה, קיימה הנהלת העיר ישיבות רבות עם גורמי המקצוע השונים באגפי העירייה ובמחלקות השונות וכן עם גורמים מקצועיים במשרדי הממשלה השונים.

תכנית ההתייעלות המיוחדת, הובאה כבר לפני כמה שבועות לאישורם של חברי מועצת העיר ביתר עילית שאישרו את צעדי ההתייעלות יחד עם אישור תקציב העירייה לשנת 2015.

ראש העיר: "במסגרת המאמצים בהם היו מעורבים גורמים רבים במשרדי הממשלה וגופי השלטון השונים, הצלחנו בס"ד להביא לעיר ביתר עילית תכנית התייעלות בתנאים מצוינים שעתידה להעלות את קופת העירייה על דרך המלך תוך תקופה קצרה".

רובינשטיין הוסיף כי העירייה מתכוונת לעשות מאמצים על מנת להמשיך את ההשקעות בפיתוח העיר ואמר "האיזון הצפוי בתקציבי העירייה אפשר לעירייה להמשיך ולהשקיע משאבים רבים לרווחת תושבי העיר ביתר עילית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר