המחליף של אורי אורבך ז"ל: הלל הורביץ

איש חברון הלל הורביץ, יושבע לחבר כנסת מטעם הבית היהודי במקומו של השר אורי אורבך ז"ל. בשיחה עם כיכר השבת הוא סופד: "קשה להחליף אדם יקר" (חדשות, כנסת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

המשמר הנכנס: את מקומו של השר לענייני אזרחים ותיקים אורי אורבך ז"ל שנפטר אתמול, יחליף איש הימין הלל הורוביץ, מראשי היישוב היהודי בחברון, שיכנס במקומו לכנס, לחודש עד הבחירות, מטעם הבית היהודי.

הורוביץ מוכר כמנהל היישוב היהודי בחברון ובשנות פעילותו הביא לא מעט אנשים מהעולם לביקור ביישוב שאף תרמו ליישוב. החל משלהי 2013, מכהן כראש מועצת בתי העלמין בירושלים.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הורביץ כי קשה לו המעמד הזה. "קשה להחליף אדם יקר ואהוב על הבריות ועל השמיים. אנחנו לא רצינו שכך יהיה. התפללנו להחלמתו המהירה. אורי היה בשיא כוחותיו, הוא תרם תרומה עצומה לעם ישראל".

הורביץ ספד לאורבך ואמר כי "הוא היה דמות פוליטית שלא מתרשם מהשררה. הוא היה בגובה העיניים ולא מתבלבל לרגע. בשבוע לפני הפריימריז ביקשתי את עזרתו בנושא חברון והייתי בטוח שאורי יגיד לי 'הלל, תן לי לעשות עוד טלפונים למתפקדים'. אך הוא אמר לי 'אתה עושה דבר גדול בחברון, אז לא משנה מה יהיו תוצאות הפריימריז, אז אני לא אהיה שר, לא קרה כלום'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר