אורי אורבך ז"ל

הבית היהודי התכנסה לישיבת זיכרון: "לא היה דתי מחמד"

מפלגת הבית היהודי התכנסה הבוקר במשכן הכנסת לישיבת אבל מיוחדת לזכרו של אורי אורבך ז"ל. השר נפתלי בנט ספד: "רק בזכותו כל המהלך הגדול בבית היהודי קרה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט, הבוקר (צילום: גור דותן)

פטירת השר אורי אורבך ז"ל: סיעת 'הבית היהודי' התכנסה הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת לישיבת אבל בעקבות פטירת השר אורי אורבך אמש.

בפתח הישיבה אמר יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט כי: "אורי היה פורץ דרך מעין כוכב הצפון של כולנו. כמה גאווה הוא הביא לנו, אדם שלא קיפל את הדגל ועמד על שלו גם בעניני ארץ ישראל וגם תורת ישראל. כל מי שהכיר אותו ידע שלאורי הייתה לחיצת יד מאד עדינה אבל עמדו מאחוריה ערכים של פלדה".

"אורי המציא את הביטוי דתי מחמד אבל היה זה שלימד אותנו הכי טוב איך לא להיות כזה. החזון שלו היה גדול", המשיך וספד בנט: "ובזכותו ורק בזכותו כל המהלך הגדול בבית היהודי קרה".

"אנחנו נמשיך בדרך הגדולה הזו, דרך שאומרים בה בקול גדול שאנחנו אוהבים את ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. לא מתייפיפים אבל עושים הכל באהבה גדולה".

השר אורי אריאל ספד גם הוא לאורבך ואמר: "לאורי היו גם העוז וגם הענווה. אורי היה בלי מורא מוביל עמדות גם כשהיו שונות ועם ההומור המיוחד שלו היה מפרק כל ההתנגדות. לא צריך אנדרטאות לזכרו. הוא חי ומורשתו ממשיכה והלוואי שנזכה ללמוד וליישם חלק ממנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר