הליכוד: ניסיון להפיל את נתניהו; ההוצאות בגלל מני נפתלי

בליכוד מגיבים לדו"ח מבקר המדינה שמתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בדברים שכן נבדקו בדו"ח אין שום חשש לפגיעה בטוהר המידות" (דו"ח המבקר)

(עמית שאבי - פלאש90)

דו"ח המבקר: ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב היום (שלישי), לביקורת החריפה שנמתחה עליו ועל רעייתו בדו"ח שפרסם מבקר המדינה על הוצאות מעונות ראש הממשלה.

מהליכוד נמסר: "ראש הממשלה מכבד את המלצות דו"ח המבקר לגבי כל הנושאים שנבדקו.חלק גדול מההמלצות בדו"ח יושמו טרם כתיבתו. ראש הממשלה הנחה ליישם את ייתר ההמלצות באופן יעיל ומיטבי".

בליכוד עברו לתקוף את התקשורת: "לצערנו, הקמפיין התקשורתי המתגלגל סביב דו"ח זה בשבועות האחרונים הוא ניסיון ברור להפיל את ראש הממשלה וממשלת הליכוד על ידי עיסוק בזוטות והסחת דעת מהנושא החשוב באמת: מי יגן על מדינת ישראל מול האיומים הביטחוניים העצומים והלחצים הבינלאומיים - בנימין נתניהו או ציפי ובוז'י".

הם מדגישים: "עובדה: בדברים שכן נבדקו בדו"ח על ידי המבקר - אין שום חשש לפגיעה בטוהר המידות ובוודאי לא חשש לפלילים". זאת בהתייחס לדברים שכתב המבקר בנוגע לפרשת הבקבוקים ורהיטי הגן.

"הפתיח שלפני הדו“ח, שאיננו חלק מהדוח, כולל זוטי דברים על מחזור בקבוקים ורכישת רהיטי גן. דברים אלו לא נבדקו על ידי המבקר, לא נעשתה פנייה למשרד ראש הממשלה או לראש הממשלה בעניינים אלה ולא ניתנה להם זכות תגובה בנושאים אלו".

בליכוד מאשימים גם את המבקר: "בדו"ח המבקר אין השוואה למעון רשמי אחר כלשהו בישראל. מצב זה יוצר בעיה קשה של אמת מידה, כי הוצאות של מעון רשמי אינן דומות בשום אופן להוצאות בבית פרטי כלשהו. לדוגמה, הוצאות בית הנשיא גדולות עשרות מונים מאלו של מעון ראש הממשלה. לגבי בית הנשיא, אין פירוט בדו"ח המבקר על חלוקת התקציב, ואין ירידה לפרטים. על כן אין בסיס להשוואה המאפשר לציבור לשפוט מהן אמות המידה המקובלות".

בהתייחס להוצאות המופרזות בשנים 2011-2012, מאשימים בליכוד את מני נפתלי: "חשוב להדגיש: הוצאות מעון ראש הממשלה ירדו משמעותית בשנתיים האחרונות. ההוצאות גדלו משמעותית בתקופה מסוימת, שבה ניהל את המעון הרשמי מני נפתלי - עובד ממורמר לשעבר, המוביל מסע השמצות והכפשות נגד ראש הממשלה, על מנת להוציא כספים שלא כדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר