חיזוק לדרעי

הרב שלום ארוש עם ש"ס: "לא עת לחשות, למען מרן"

הגאון הרב שלום ארוש, שנמנע מלעסוק בנושא הפוליטי עד כה, הודיע על תמיכתו בש"ס: "מרן זצוק"ל דיבר עמנו על חשיבות המפעל, אמרתי בדעתי שלא עת לחשות, למען מפעלי מרן. לא את דעתי אני אומר, אלא את מה ששמעו אוזני ממרן זצוק"ל". הבטיח: "כל העוזרים והמסייעים תבוא עליהם ברכת ה". המכתב המלא (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב שלום ארוש (צילום: באדיבות המצלם)

תמיכה נוספת בש"ס: ראש ישיבת 'חוט של חסד' ומבכירי רבני 'ברסלב' הגאון רבי שלום ארוש הודיע הערב (שלישי) כי הוא תומך בתנועת ש"ס בראשות אריה דרעי.

במכתב מיוחד שמפרסם הגר"ש ארוש הוא כותב: "זכינו שבדור האחרון שלח לנו הקב"ה מלאך המושיע מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שהקים את התנועה הקדושה ש"ס אשר מי יכול לתאר את בני עדות המזרח בלעדיה, ומרן זצוק"ל דיבר עמנו כמה וכמה פעמים על חשיבות המפעל הקדוש הזה, ומי יבא אחר המלך".

(באדיבות המצלם)

לדברי הרב ארוש - עד היום הוא נמנע מלהתערב בפוליטיקה, אבל "זכינו שבדור האחרון עשה איתנו הקב"ה חסד חינם ושלח לנו מלאך המושיע מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שנטל על עצמו את כל ענייני הנהגת הציבור ברוחניות ובגשמיות והקים את התנועה הקדושה תנועת ש"ס אשר הרימה מעפר את בני עדות המזרח בהקמת תלמודי תורה ומוסדות תורה ובסיוע לחלשים. אשר מי יכול לתאר את בני עדות המזרח בלי תנועת ש"ס, ומרן זצוק"ל דיבר עמנו כמה וכמה פעמים על חשיבות המפעל הקדוש הזה ומי יבוא אחר המלך".

"על כן אמרתי בדעתי לא עת לחשות ובאתי בזאת לבקש ולהתחנן מאת אחינו בית ישראל לפעול ככל יכולתם למען רשימת ש"ס בבחירות לכנסת כפי רצונו הקדוש והטהור של מרן ולמען המשכת מפעליו הגדולים, לא את דעתי אני אומר אלא את מה ששמעו אוזני ממרן זצוק"ל שבנפשו היה הצלחת התנועה הקדושה. וכל העוזרים והמסיעייים תבוא עליהם ברכת ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר