אמה של אדל ביטון ז"ל: "נרצחה על קידוש ה'"

אדווה ביטון, אמה של אדל ביטון ז"ל, סיפרה על תחושות המשפחה לאחר קבלת הבשורה המרה: "היא נרצחה על קידוש ה'. השם החליט מה טוב בשבילנו. זכינו בנשמה גדולה". מחלוקת בין המשפחה למנהל האזרחי לגבי מקום קבורתה (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(אדל בימים האחרונים)

אדווה ביטון, אמה של אדל ז"ל, בת הארבע שנפגעה לפני כשנתיים בפיגוע אבנים והלכה הערב (שלישי) לעולמה לאחר סיבוך של דלקת ריאות, סיפרה על התחושות הקשות במשפחה לאחר קבלת הבשורה המרה.

"זה לא פשוט, אבל אני מאמינה שהשם החליט מה שטוב עבורה ועבורנו", סיפרה האם הכואבת, "כל הזמן חזרתי ואמרתי שנסתרות דרכי הקל. אנחנו לא באמת יודעים מה ייעודנו בעולם הזה ולאיזה מטרה הגענו לכאן".

האם הוסיפה: "אני יכולה להגיד שזכיתי בנשמה ענקית. הילדה הזו הגיעה ועשתה קידוש השם ענק - אין אחד שלא התפלל למענה. כולי תפילה שה' יתן לי כוח להתמודד עם המצב הזה, להישאר חזקה ולהישאר עם כוחות לכולנו".

לדבריה, "אני אישית אדאג לזה שאדל לא תמחק מהעולם הזה. אנחנו נזכיר לכולם תמיד שהיא נרצחה על קידוש השם לטובת עם ישראל. היא באה לעולם לתקופה ממש קצרה ועשתה שינוי, ואני קיבלתי מתנה ענקית".

"האמונה היא כלי אדיר, שנותנת כוחות" אמרה האם והוסיפה, "יש לנו קהילה ומשפחה תומכת וכל עם ישראל לצידנו. אני מרגישה שהיא כבר לא הילדה הפרטית שלי. מתפללת שהזמן יעשה את שלו כי החיים חזקים מהכל".

בתוך כך, התגלעה מחלוקת בין המשפחה למנהל האזרחי בנוגע למקום קבורתה של אדל. לדברי המשפחה, ההלוויה תתקיים מחר כמתוכנן, בשעה 13:00 ביישוב יקיר בו מתגוררת המשפחה, זאת למרות שאין במקום בית קברות.

עם זאת, במקום קיים מקום שיכול לשמש כבית קברות ובעקבות רצונה של המשפחה לקבור את אדל במקום, נעשתה פנייה למנהל האזרחי בכדי לאשר את הקבורה ביישוב. לדברי האם, "אולי בדרך הזו היא רצתה להשאיר חותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר