בלעדי • האזינו

הגר"א ברלנד לגר"מ מזוז: 'הולך לעזור לך באש ובמים'

חיזוק לישי: מנהיגה של קהילת שובו בנים הרה"צ אליעזר ברלנד, שוחח אמש עם הגר"מ מאזוז והביע תמיכה נלהבת ב"יחד". בהקלטה הבלעדית הוא נשמע אומר: "אני יד ימינו של הרב אני בטל ומבוטל לרב, כל מילה של הרב זה קודש קודשים". ומבטיח: "ביחד אני וכבודו אנחנו נגיע ל-26 מנדטים כמו כלום" (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב ברלנד, ארכיון (צילום: מאיר אלפסי)

בחירות 2015 • בלעדי: הרה"צ רבי אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת 'שובו בנים' הודיע אמש (שלישי), כי הוא תומך במפלגת 'יחד העם אתנו', בראשות ח"כ אלי ישי, זאת לאחר שנים בהם תמך ב'יהדות התורה'.

ל"כיכר השבת" נודע כי זה מספר שבועות שבכירים ב'שובו בנים' פועלים למען אלי ישי, אך כעת מגיעה ההודעה הרשמית כי מנהיג הקהילה תומך ב'יחד'.

לידי "כיכר השבת" הגיעה הקלטת שיחת טלפון שהתקיימה אמש, בין הרב ברלנד למנהיגה הרוחני של 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז, במהלך השיחה אמר הרב ברלנד כי הוא תומך ב'יחד' ויפעל למענה, לדבריו המפלגה תזכה ב - 26 מנדטים.

יצוין כי אתמול בערב הוציא הרה"צ שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב ומנהיג קהילת 'חוט של חסד' מכתב תמיכה חד משמעי בתנועת ש"ס בראשות אריה דרעי.

שיחת הטלפון בין הרב מזוז לרב ברלנד:

הרב מזוז: "שלום עליכם כבוד הרב ברלנד".

הרב ברלנד: "הרב מאיר הרב מאיר מזוז? יש לו תומכים ונציגים ואתם תצליחו בכל מעשי ידיכם ואנחנו איתכם בלב ובנפש".

הרב מזוז: "תודה רבה תודה רבה".

הרב ברלנד: "אני יד ימינו של הרב אני בטל ומבוטל לרב, כל מילה של הרב זה קודש קודשים מתי שכבודו הגיע לבני ברק לישיבת כסא רחמים וכל מילה של כבודו קודש קודשים ואני הולך לעזור באש ובמים בכל נפש רוח נשמה חיה יחידה... אין לי חוץ מכבודו שום דבר כל מה שכבודו יאמר קודש קודשים והכל רק לשם שמים לא מחפשים טובת הנאה ולא שום דבר ורק רוצים לקדש שם שמים בעולם".

הרב מזוז: "תבורך מפי עליון".

הרב ברלנד: "וכל אחינו הספרדים כולם יחזרו לצור מחצבתם ולשורשם ולמקום מחצבתם כולם ליבם בוער לה' יתברך ועכשיו זה ההזדמנות לעורר להם את הנקודה הפנימית שבלב את הנקודה הפנימית שבלב שיהיה להם מוסדות יהיה להם תלמודי תורה.יהיה להם ישיבות, סמינרים".

הרב מזוז: "אמן כן יהי רצון".

הרב ברלנד: "שהבנות שלהם יהיו הבנות הכי צנועות והכי טובות והכי כשרות בישראל".

הרב מזוז: "לבטל את כל הגזרות על עם ישראל".

הרב ברלנד: "שכל הפריצות..שילכו מכוסות... מכף רגל ועד ראש שזה הצניעות זה כל מה שבוער בלב של כל אישה ואישה זה הבערה הפנימית האמיתית ורק לברר את הנקודה הפנימית בכל לב של יהודי . וכולם וכולם ילכו ב"יחד" אנחנו נגיע ל-26 מנדטים כמו כלום אני וכבודו ביחד נגיע ל26 שם "הוייה" שם "הוויה" שעכשיו זה הרגע של "שויתי ה' לנגדי תמיד" ורואים את ה' עין בעין".

הרב מזוז: "אמן.. אמן.. בעזרת השם.. שכבודו ידאג להביע תמיכה בנו".

הרב ברלנד: "עכשיו כתבתי מכתב לעו"ד הדמינצט מכתב שאני הולך עם כבודו לכל קהילת "שובו בנים" שהרב ברלנד הולך עם הרב הגאון מאיר מאזוז שליט"א בלב ונפש בכל נפש רוח נשמה חיה יחידה להרבות שם שמים בכל נפש יכולה להאיר ולהרבות שם שמים.. אני תמיד אתכם כל החיים הייתי אתכם עכשיו זה יצא מהכח אל הפועל ובמיוחד שהייתי רואה את כבודו היה יוצא.. הייתי גר מול הישיבה של כבודו 20 שנה גרתי מול הישיבה של כבודו.."

הרב מזוז: "תודה רבה..".

הרב ברלנד: "וליבי עם כבודו ואנחנו נפריח את השממה בליבות אחינו בני ישראל".

הרב מזוז: אמן.. נפריח את הניצוץ האלוקי הבוער בלב כל יהודי ויהודי. תודה רבה כבודו.

הרב ברלנד: "אני עם את כבודו על כל צעד ושעל בכל נפש רוח נשמה חיה יחידה וכל נשמה ונשמה תהלל יה... וכבודו יכול לפרסם מה שאמרנו שאני עם כבודו באש ובמים בכל פינה על כל צעד ושעל.. השם עימכם.. שנה טובה".

הרב מזוז: "תודה רבה ותהיו בריאים וכל טוב שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר