נאום תקיף

דרעי: 'מתחרט שלא שברתי את השלום לפני שנה וחצי'

יו"ר ש"ס אריה דרעי נשא אמש בכנס באשדוד נאום תקיף נגד מפלגת יחד וח"כ אלי ישי: "לבוא עכשיו וליצור משהו חדש? כשמרן היה מישהו העז? מי ייקח את האחריות על עולם התורה?!" • בהתייחסו למאמצי הפיוס אמר: "אחדות? אנחנו עושים מחלוקת? מה לא עשינו בשביל השלום הזה" • צפו בנאום (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם. תמונה: פלאש 90)

בחירות 2015 • נאום סוער: אמש (שלישי), התקיים כנס בחירות של תנועת ש"ס באשדוד, בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן וחבר המועצת הגר"ד יוסף. במהלך הכנס נשא יו"ר ש"ס אריה דרעי, נאום סוער במהלכו תקף את יו"ר יחד ח"כ אלי ישי.

כבר בפתח דבריו דרעי היה תקיף וחד משמעי: "כמה מלחמות עושים לנו, לא מספיק המלחמות מבחוץ, בא השטן - ה' ירחם - מעמיד אותנו עכשיו בניסיון עוד יותר קשה. מי פילל ומי מילל. שואלים אותי אנשים: 'מה מרן היה אומר, אם הוא היה בחיים, על מה שקורה כאן עכשיו, על המחלוקת הזו - כביכול'".

" מה השאלה הזו בכלל?" תהה דרעי. "מישהו מעלה על דעתו שאם מרן היה בחיים מישהו בכלל היה מעז לעשות משהו בכלל?! מישהו היה פותח את הפה בכלל?! זה מקומם אותי הדבר הזה".

דרעי המשיך בנאום התקיף שלו נגד אלי ישי ואמר: "פתאום כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, ועוד לדבר בשם מרן כביכול? איו לי בעיה עם זה, אבל ליצור בלבול, ליצור מחלוקת ורפיון, למה? מי ייקח את האחריות על עולם התורה?!"

אריה דרעי, אתמול (צילום: יעקב כהן)

דרעי המשיך במתקפה על מפלגת 'יחד' ואמר: "תראו את המהפכה האדירה, שנתיים אנו נלחמים שלא יסגרו תלמודי תורה - אל המעיין, ובכך במחי כף אחד לבוא ולהרוס את הכל? ייקח אחריות? כל אותם שברים ואספות שאספו בשביל לעשות איזה בלוק, הם יתעניינו בזה אחר כך?!"

יו"ר ש"ס התייחס במרומז לכוונה של אלי ישי להקים מועצת חכמים חדשה בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז: "הרי מרן ציווה לנו בחייו על ראש הישיבה, הדברים ברורים בקולו של מרן, מרן השאיר לנו את מועצת החכמים הזו, שלושים שנה הם היו ביחד עם מרן, הוא העביר להם את המסורת כמו משה ליהושע. אז לבוא עכשיו וליצור משהו חדש? כשמרן היה מישהו העז?"

דרעי המשיך בקו התקף בנאום הסוער ואמר: "הגיע הזמן לאמר את האמת, שלום? אחדות? אנחנו עושים מחלוקת? אנחנו עושים משהו אחר? מה לא עשינו בשביל השלום הזה".

דרעי שחרר הצהרה מעניינת ואמר: "אם יש לי היום הרהורי חרטה זה למה לא שברתי את זה כבר לפני שנה וחצי, לומר את האמת, כשראינו את כל התככים והמריבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר