"נתניהו זימן את רון דרמר לכתיבת נאום ביום כיפור"

אביב בושינסקי, מי שהיה יועץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר כי הוא זימן ביום כיפור את היועץ הדתי רון דרמר לכתוב נאום, כשדרמר העיר התנצל "שכחתי" (אקטואליה)

(עמית שאבי - פלאש90)

מדינה יהודית? אחרי שמבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא כתב אמש (שלישי), בדו"ח שפרסם, כי בבית ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמינו חשמלאי ביום כיפור, מספר אחד היועצים כי בעבר נתניהו ביקש מיועץ דתי לעזור לו בכתיבת נאום גם כן ביום כיפור.

המספר, הוא אביב בושינסקי ששימש כיועץ של נתניהו בתקופת כהונתו הראשונה. בראיון ל"חמש עם רפי רשף", סיפר בושינסקי כי "ביבי טלפן לרון דרמר בבוקר יום כיפור וביקש שיבוא, לכתוב לו נאום. דרמר אמר לו: 'ביבי זה יום כיפור'. ביבי הגיב: 'אה כן, שכחתי'".

על פי דיווח ב-ynet' בושינסקי אישר היום את הפרטים, והוסיף כי דרמר הוזמן גם בראש השנה. "הוא עשה את זה כי הוא לא בהכרח שם לב למועדים וזמנים - לא מתוך רוע או ניצול", הבהיר.

בנוסף, על פי הדיווח נתניהו נהג לעיתים קרובות לזמן את דרמר להתייעצויות בשבת, ודרמר היה צועד רגלית עד לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. בלשכת ראש הממשלה לא הכחישו את הדיווח ובתגובה שמסרו בפרואר 2013 נאמר: "רון דרמר, יועצו הבכיר של רה"מ נתניהו, זמין לרה"מ בכל עת שרה"מ יחפוץ".

מלשכת נתניהו נמסר בתגובה לדבריו של בושינסקי: "הדברים אינם נכונים. ראש הממשלה מכבד ומקיים את קדושת יום הכיפורים וכך גם רון דרמר, ישראלי דתי שומר מצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר