כחלון משיב ללפיד בסרטון אנטי ויראלי: הנה כל מה שלא עשית

לאחר הסרטון האנטי ויראלי של 'יש עתיד', בו פורטו 'הישגי' המפלגה במשך 3 שעות, מפלגת 'כולנו' משיבה בסרטון משלה עם כל מה ש"יש עתיד" (לא) עשתה בכנסת. צפו (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
משה כחלון (צילום: פלאש 90)

לאחר הסרטון האנטי ויראלי של מפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, בו פורטו במשך לא פחות מ-3 שעות "הישגי" המפלגה", מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון משיבה בסרטון אנטי ויראלי משלה.

בסרטון, שגם הוא נמשך למעלה משלוש שעות, מראה המפלגה מה (לא) עשתה "יש עתיד" בכנסת ה-19. אלא שבסרטון המצוין של המפלגה נראה המדבר במצב סטטי במשך שלוש שעות.

בהודעה צינית במיוחד שהוציאה המפלגה נאמר כי "מפלגת כולנו ערכה מחקר מעמיק ומיפתה את הישגיה של מפלגת יש עתיד בכסת ה-19. במסגרת המחקר מופו כל החלטות הממשלה והרפורמות שהעבירה יש עתיד בממשלה כמו גם פעילותם השוטפת של השרים.

"לצערנו לא יכולנו לתמצת את העשייה הרחבה בסרטון קצר ולכן אנו מציגים את הסרט המלא שאורכו 3 שעות ו-42 דקות.

"אנו ממליצים לצפות בסרט בעיון רב, נא לשים לב כי בדקה 35:23 מגיעה תפנית דרמטית בעלילה כאשר נחשפת גולת העשייה של יש עתיד אשר בעקבותיה הם פונים לבקש בשנית את תמיכת הציבור".

צפו: ה"התעללות" של "יש עתיד" בקריין

כזכור, בסרטון האנטי ויראלי של "יש עתיד" מפרט הקריין במשך שלוש שעות רצופות ללא הפסקה את הישגי המפלגה. אלא שהזמן הרב מול המצלמה גרם לקריין לטעויות רבות ומביכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר