הפלג הירושלמי יוזם כינוס ענק ימים ספורים לפני הבחירות

בפלג 'בני תורה' בראשות הגר"ש אוירבך יוזמים לקיים עצרת ענק ימים ספורים לפני הבחירות. המקום ששוריין לעצרת: איצטדיון הארנה בי-ם. בין ההכרזות האפשריות: "אל תצביעו" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנה של תומכי 'הפלג' והעדה החרדית בירושלים (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

בימים האחרונים יוזמים בתנועת "בני תורה" (הפלג הירושלמי) כנס ענק שיערך מספר ימים לפני הבחירות לכנסת - על פי המסתמן באיצטדיון הארנה בירושלים. בכינוס צפוי לשאת הגאון רבי שמואל אוירבך את משנתו הסדורה בעניין הבחירות.

ל"כיכר השבת" נודע כי האפשרויות העומדות כעת על הפרק הינן או עידוד הצבעה לתנועת ש"ס או למפלגה אחרת, זאת כמחאה לטענתם על התעלמות "יהדות התורה" מהדרישות של "בני תורה". אפשרות נוספת הינה הכרזה על הצבעה בפתק לבן, מה שמכונה "הצבעת מחאה".

בפלג הירושלמי זועמים בעיקר על יחסה של "יהדות התורה" לנושא המהותי מבחינתם והוא החוק לגיוס בני הישיבות - אותו הגדיר הגר"ש אוירבך כ"ייהרג ואל יעבור".

אנשי "הפלג" ו"העדה החרדית" מפגינים בירושלים, השבוע (צילום: משה בן נאים - חדשות 24)

מקום הכינוס המתוכנן אינו מוחלט באופן סופי, אך בהנהלת איצטדיון הארנה אישרו כי המקום משוריין ועדיין לא נחתם חוזה בין הצדדים.

בכיר ב'בני תורה' הבהיר: "לא התקבלה הכרעת ראש הישיבה (הרב אוירבך. י.כ) בעניין הבחירות, הצבעה לאחת מהמפלגות או הצבעה בפתק לבן עדיין על הפרק, בכנס המתוכנן באיצטדיון 'ארנה' תוכרז ההכרעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר