נשיאת ארגנטינה רומזת: ישראל מתערבת בחקירת מותו של אלברטו ניסמן

נשיאת ארגנטינה כריסטינה קירשנר רומזת כי ישראל וארה"ב מתערבות בחקירת מותו המסתורי של החוקר אלברטו ניסמן: "יש כאלו שרוצים את ארגנטינה חלשה" (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
כריסטינה קירשנר (CC BY 2.0 - Maximus0970)

נשיאת ארגנטינה כריסטינה קירשנר רומזת כי ישראל וארה"ב מתערבות בחקירת מותו המסתורי של החוקר אלברטו ניסמן ובענייניה הפנימיים של מדינתה.

במהלך ביקור הערב (רביעי) בתחנת כוח גרעינית התייחסה הנשיאה לדברים שאמר שר החוץ הארגנטינאי, הקטור טימרמן, ששיגר מכתבים לשגרירי ישראל וארה"ב בארגנטינה בהם האשים אותם בהתערבות בענייניה הפנימיים של ארגנטינה.

כאמור, קירשנר התייחס לדברים ואמרה כי "יש מי שעושים עצמם טיפשים ומעדיפים להסתכל לצד השני, אבל אני קוראת לכל בני ארצי לקרוא היטב כל פסקה במכתבים הללו".

כזכור, קירשנר וטימרמן הואשמו על ידי החוקר אלברטו ניסמן בטיוח חלקה של איראן בפיגוע בבניין הקהילה היהודית במדינה בשנת 1994. ניסמן נמצא לפני כחודש מת בדירתו, שעות ספורות לפני שהיה אמור להעיד נגד קירשנר וטימרמן, ומותו המסתורי הסעיר את אזרחי המדינה, כאשר רבים מהם יצאו להפגנות מחאה נגד הנשיאה ושר החוץ.

כאמור, קירשנר רמזה הערב כי ישראל וארה"ב פועלים מאחורי הקלעים להתסיס את האווירה במדינה, זאת על רקע צעדת ענק שאמורה להיערך היום במדינה כנגדה. "הם מעדיפים ארגנטינה ללא גרעין, ארגנטינה שאינה מפותחת מבחינה מדעית, עם משכורות נמוכות וכוח עבודה זול", אמרה קירשנר ברומזה על ישראל וארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר