אלעד: אברכים קיבלו הנחה בארנונה בכוללים

עיריית אלעד יצאה במבצע מיוחד, במסגרתו הגיעו הפקידים אל הכוללים בעיר בכדי להסדיר לאברכים את ההנחה בארנונה. החידוש: שובר התשלום הודפס במקום ללא המתנה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(דוברות עיריית אלעד)

בפעם הראשונה באלעד, אברכי הכוללים המבקשים הנחות בארנונה, הגישו את הבקשה ואף קיבלו אישור סופי בהיכלי הכוללים. כך שמלבד החסכון בזמן היקר, בוטלה אי הוודאות עד לאישור הבקשות.

לבקשת ראש העיר ישראל פרוש, במהלך השבוע הגיעו לכוללים, על פי תיאום מראש, חבר העירייה פנחס גרוס ומפקח הגביה משה סעדון, יחד עם פקידי הגביה.

אלא שהפעם, יחד עם מחשבי הגביה, הגיעו הנציגים עם מדפסת מוכנה. וכך, אברכי הכוללים שהתבקשו מראש להביא את כלל המסמכים, סיימו את ההליך כשבידם אישור על קבלת ההנחה. ולא נדרשו להמתין עד לקבלת אישור חוזר בדואר. האישור כאמור, המתין להם בפלט המדפסת במקום.

היוזמה החשובה, שתימשך גם בשבועות הקרובים, התקבלה בברכה אצל אברכי וראשי הכוללים, שהודו על התהליך המבורך העובר על מחלקת הגביה במסגרת הנגשתה לתושבים.

בתוך כך, הצלחה חסרת תקדים נרשמת בנוהל החדש שנקבע השנה לזימון תורים מראש, כאשר מאות תושבים מגיעים מידי שבוע על פי תור, ללא צורך להמתין שעות ארוכות במחלקה, ומקבלים שירות מלא ומהיר מהפקידים.

משה סעדון אומר כי "מומלץ להקדים ולטפל בהגשת הבקשות כבר כעת ולא להמתין לסוף תקופת ההנחות, אז מטבע הדברים יהיו לחץ ועומסים במחלקה. קביעת תור מראש מאפשרת לקבל את השירות היעיל ביותר בזמן קצר וללא המתנה ממושכת במחלקה".

ראש העיר שראל פרוש אמר: "השנה החלטנו לשדרג את השירות לאברכי הכוללים, שתורתם היא הדבר הכי חשוב בעיר, וההנחה מתבצעת במקום תוך סיום ההליך בתוך דקות ספורות. בעז"ה אנו נמשיך את מהפכת השירות לכלל התושבים ובכל האגפים והמחלקות העירוניות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר