בנט מאשים: "השמאל לא למד דבר מרצח רבין"

אחרי שאמש שוב פוצץ כנס של הבית היהודי על ידי פעילי שמאל, תוגברה האבטחה סביב נפתלי בנט, והוא מאשים: "השמאל לא למד דבר מרצח רבין, התקשורת ובוז'י צריכים להרגיע" (בחירות)

(תומר נויברג - פלאש90)

הסתה? אחרי שאמש (רביעי), פוצץ שוב כנס של הבית היהודי בחיפה, על ידי פעילי שמאל, תוגברה האבטחה סביב יו"ר המפלגה נפתלי בנט, והבוקר הוא יוצא למתקפה נגד השמאל והתקשורת.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב בנט: "השמאל לא למד דבר מרצח רבין". לדבריו "התקשורת יכולה לעצור את זה, ולהרגיע את הרוחות". הוא הפנה אצבע מאשימה גם ליו"ר המחנה הציוני: "בוז'י - הכתובת על הקיר, ואתה יכול לעצור את זה ולהרגיע את הרוחות, אסור לך לשמור על זכות השתיקה כשפעילי שמאל כולל חברי מפלגתך שותפים לארועים אלימים נגד המפלגה שלי, אתה לא יכול לשמור על זכות השתיקה".

בנט סיפר על שאירע אמש: "אתמול בערב הגעתי לכנס של הבית היהודי בחיפה, אבל אנשי הביטחון לא הרשו לי להיכנס אליו. כמעט חצי שעה של ויכוחים עם האבטחה, שאומרים לי שיש חשש לבטחוני אם אכנס לאירוע של המפלגה שלי, בגלל פעילי השמאל הקיצוני שנכנסו לאולם".

"כשהתחיל הארוע, התחילו צעקות ואלימות של פעילי השמאל, ואנשי האבטחה ביקשו להוציא אותי מהאולם. סירבתי, וסירבתי שוב פעם".

בנט המשיך: "לפני יומיים ציירו פעילי שמאל בירושלים צלבי קרס והודבק לי שפם של היטלר ברחובות, ארוע שאחריו הוחלט להצמיד לי אבטחה קבועה. בתחילת השבוע לא הורשיתי להגיע בשעות מסויימות לארוע במוסד אקדמי, כי "יש ערבים באותה שעה ואסור מבחינת אבטחתית לתת לך להגיע לכנס".

כאן עבר בנט להאשים את התקשורת: "עיתונאי בערוץ 10 השווה אותי למנהיג פשיסט, עיתונאית בדה מרקר אמרה ש"דם חמישה חיילים על ידי". בועידת הארץ לפני מספר חודשים מאות אנשי שמאל צעקו נגדי ״פשיסט״ ו״רוצח״ ואף הופעל נגדי כוח. המארגנים לא גינו את הארוע, הרי מדובר באלימות של שמאל נגד ימין".

הוא סיפר כי גם על איילת שקד איימו: "רק בימים האחרונים, נכתב לה לפני פאנל שהיתה צריכה להגיע: "כדאי לך מאד שלא לבוא לגימנסיה הריאלית ביום ראשון - אחרת אעשה מעשה טיהור כמו סטאלין באנשי הבית היהודי".

"הפעילים האלה הינם פעילים פוליטיים, ובהם פעילים במפלגת העבודה של בוז'י. כל הארועים האלימים שלהם הם מתוכננים, מתועדים, הכל כתוב, הכל שמור. אני יודע, אם קבוצת אנשי ימין היו מגיעים לפוצץ ארועים של אנשי שמאל, ומעוררים שם אלימות פעם אחר פעם, כנראה הם כבר היו במעצר מנהלי כלשהו, כנראה התקשורת היתה נסערת".

בנט סיים את דבריו בהצהרה: "אלימות אנשי השמאל לא תשנה לי את הלו"ז במילימטר, אף אחד לא ישתיק אותנו. אף אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר