גילת בנט: "מאיימים על נפתלי והמשטרה לא עושה כלום"

רעייתו של יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, גילת בנט, מספרת על התחושות בעקבות האיומים על בעלה מצד פעילי שמאל: "אני מבקשת מכם תעזבו את נפתלי" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גילת ונפתלי בנט (יוסי זליגר - פלאש90)

בחירות 2015: גילת בנט, רעייתו של יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, אומרת כי היא מפחדת, בעקבות האיומים שבעלה סופג.

"אני מפחדת" כתב גילת בעמוד הפייסבוק שלה. "כבר חודשים אני מתחננת שיתגברו את האבטחה על נפתלי, והוא אומר לי תעזבי. אף אחד לא מקשיב לי! אני גם יודעת שלא מספרים לי הכל, אבל המעט שראיתי הספיק לי".

היא פירטה: "צלבי קרס מרוססים על הפנים שלו בשלטים בכל הארץ, אגרוף בגב בוועידת עיתון הארץ בשנה שעברה, אנשים אלימים עם שנאה בעיניים שמגיעים לכנסים שלו, צורחים לו דיברי שיטנה.

"אני רואה את התכנונים שלהם בפייסבוק, ויודעת שאלו לא פעילים תמימים אלא חברים בארגוני שמאל קיצוני ממומנים היטב. אני רואה את ההתלהבות מהאלימות כשהם "מפוצצים" כנס שלו. (ואחר כך הולכים להתבכיין לחבריהם בתקשורת)".

גילת בנט סיפרה לחבריה כי "אתמול בלילה הוא מתקשר אליי מהרכב ומספר לי שלא מאפשרים לו להיכנס לכנס שאורגן בשבילו "זה מסוכן" מדי שיכנס, אומרים לו. וזה חוזר לאחרונה בכל כנס!בכל אחד מהם אורבים לו בחוץ, אורבים לו בפנים, צורחים לעברו קריאות שנאה, באלימות שאני לא זוכרת כמוה".

"אני סובלת את הכל" אומרת גילת. "את השקרים שהפיצו נגדו בחודשים האחרונים, את חילוקי הדעות הפוליטיים. אבל הגל האלים הזה נגדו בתקופה האחרונה מפחיד אותי. והמשטרה לא עושה כלום והאבטחה שלו לא עושה כלום ובתקשורת מדברים על מזג האוויר".

"אני מבקשת מכם תעזבו את נפתלי" פנתה גילת בנט בסיום דבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר