שלג גם בשומרון: "מקווים שלא יגרום לתקלות"

שלג החל לרדת בשעות הערב גם בשומרון, וראש המועצה מקווה כי הוא יהיה מקור לשמחה ולא לתקלות, כדבריו: "מברך ומחזק את ידיהם של הצוותים הרבים הפרוסים בשטח" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ישראל סעדיה ומאיר פריינטה)

ישראל בלבן: לקראת השלג, נפתח "מטה השלג" של המועצה האזורית שומרון שיפעל במתכונת חירום עד לסיום הסופה. אמש (חמישי) בשעות הערב התקיימה ישיבת היערכות והוחלט כי כל מוסדות החינוך שבתחומי המועצה לא יקיימו לימודים מחר וכן מבוטלות הסעות הילדים גם למוסדות הנמצאים מחוץ למועצה האזורית שומרון.

ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה אמר: "אני שמח שהמועצה האזורית שומרון, כמועצה איתנה ועם הרבה ניסיון מוכנה וערוכה לשלג. אני מברך ומחזק את ידיהם של הצוותים הרבים הפרוסים בשטח אשר נכונה להם עבודה מרובה ובתנאי מזג אוויר לא פשוטים. ב"ה, אני מקווה כי השלג יהווה מקור לשמחה ולא לתקלות".

בשטח, הוכנו ותוגברו מראש צוותי החירום ביישובים השונים, ערכות שלג חולקו לבעלי תפקידים כגון צוותי רפואה וכוחות הביטחון ועשרות עובדי מועצה נמצאים בכוננות ומוכנים לרדת לשטח במידת הצורך.

המועצה נערכת בשיתוף עם מע"צ וגורמי הצבא לפתיחת צירים. מפלסות, טרקטורים, שופלים, גנרטורים, כלים הנדסים, שרשראות וציוד מיוחד לשלג מפוזרים ביישובים השונים ובקרבת צירים מרכזיים לקראת הסופה. פרטים ומידע על חסימה ופתיחת צירים יישלחו בהתאם למצב בשטח. תחבורה ציבורית תפעל כרגיל עד לחסימת הצירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר