"אם אקבל פחות מ-15 מנדטים - תקום מדינה פלסטינית"

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס למתקפות נגדו משמאל ואמר כי "התקשורת לא עושה את עבודתה" ולא מסקרת מספיק את פיצוץ הכנסים שלו. "כשהשמאל אלים זה בסדר" (פוליטי, ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בראיון שהעניק ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2, התייחס שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט להיחלשות מפלגתו בסקרים, ואמר כי במידה ויקבל פחות מחמישה עשר מנדטים - תקום מדינה פלסטינית.

"אנחנו באופוזיציה אם לא יהיו לנו 15 או 16 מנדטים לפחות", אמר בנט, "ואז אללה ירחמו - תקום מדינת פלסטין ב-2017". בנט סירב להתייחס לדו"ח מבקר המדינה ולאפשרות שתיפתח חקירה פלילית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנט תקף את כלי התקשורת שלא סיקרו מספיק לטענתו את תקיפתו בידי אנשי שמאל: "אם פעילי ימין היו מפוצצים כנס של בוז'י זה היה בראש הכותרות. אני לא שומע אף מילה מבוז'י, אף מילה מציפי, ולמען האמת גם התקשורת די שותקת".

בנט הוסיף: "אם פעילי ימין ייכנסו עכשיו לכל כנס של ציפי לבני ויפוצצו אותו - זה יהיה מקובל? זה יפתח את ערוץ 2 פעם אחר פעם. יש פה א-סימטריה מאוד קיצונית. כשהשמאל מפעיל אלימות פיזית זה בסדר". בנט הוסיף ואמר כי הוא לא חושש לחייו וכי הוא יודע להגן על עצמו.

בנט הוסיף ומתח ביקורת על התקשורת: "אף אחד לא מספר לציבור שהורדתי את יוקר המחייה, התקשורת לא עושה את עבודתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר