שיחות קוליות בוואטסאפ: WatsApp חסמה את השיחות הקוליות למשתמשים חדשים

יממה לאחר שפתחה חברת וואטסאפ את שירות השיחות הקוליות לכל משתמש שקיבל שיחה קולית ממי שכבר עושה שימוש בשירות החדש, מדווחים משתמשים כי מי שלא קיבל את השיחה המיוחלת עד עתה לא יוכל להוציא שיחות קוליות גם עם יזכה לקבל שיחה כעת (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

סוף לחגיגה? כיממה לאחר שחברת וואטסאפ הוציאה את העדכון המאפשר שיחות קוליות באפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם, מדווחים המשתמשים כי השירות נחסם על ידי החברה, וכי מי שלא זכה לקבל את ההזמנה המיוחלת עד לאמש, לא יוכל להוציא שיחות קוליות בוואטסאפ.

כזכור, ביום שישי שחררה וואטסאפ את שירות השיחות הקוליות הפועלות על גבי הרשת ללא חיוב למפעילי הטלפון (מלבד החיוב על השימוש ברשת האינטרנט במידה והמשתמש עושה שימוש ברשת הסלולר). כשהעדכון הרשמי שאף עלה לחנות האפליקציות של גוגל אפשר למשתמשי אנדרואיד שקיבלו הזמנה לשירות להתחיל ולעשות שימוש בשיחות הקוליות של האפליקציה.

כזכור, ההזמנה לשירות נעשתה על ידי קבלת שיחת טלפון ממשתמש שכבר יכול לעשות שימוש בשיחות הקוליות, ולאחר שהמשתמש קיבל את השיחה הקולית הראשונה הוא יכול להמשיך ולבצע שיחות ללא הגבלה, כשהוא יכול אף להזמין משתמשים לשירות על ידי שיחה קולית שהוא יבצע למשתמש אחר.

אך כעת כאמור חסמה החברה את ההצטרפות למשתמשים חדשים, כשמשתמש שלא זכה להזמנה עד לאמש יוכל אמנם לקבל שיחות קוליות במידה ועדכן את האפליקציה, אך הוא לא יוכל להוציא שיחות קוליות בווטסאפ.

ברחבי הרשת החלו משתמשים רבים לדווח כי הם אינם יכולים להוציא שיחות קוליות, כששמועה שנפוצה טענה כי החברה הורידה את האפשרות שליחות קוליות למשתמשים חדשים בעקבות בעיות אבטחה שהתגלו. למרות זאת, חברת ווטסאפ טרם עדכנה בבלוג הרשמי שלה את הסיבה להפסקת השירות למשתמשים חדשים, אך ככל הנראה לא מדובר בבעיות אבטחה, אלא בעקבות ההפצה המהירה של ההזמנות לשירות ברחבי הרשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר