ראש בראש: רביב דרוקר נגד ברוך מרזל

העיתונאי רביב דרוקר קורא הבוקר לתקשורת להחרים את מפלגת 'יחד' בגלל ברוך מרזל שלא נשאר חייב ומגיב: "דרוקר הוא שופר של השמאל הקיצוני המבקש לסתום פיות" (ברנז'ה)

רביב דרוקר וברוך מרזל (צילומים: קובי גדעון והדס פרוש - פלאש 90)

העיתונאי רביב דרוקר מערוץ 10 מפרסם היום (ראשון) בעיתון "הארץ" קריאה להחרים את מפלגת "יחד" מאחר והציבה במקום הרביעי את פעיל הימין ברוך מרזל.

"בבחירות 2015 רץ ממשיך דרכו של כהנא, העבריין ברוך מרזל. במקום החמישי ברשימה הוצב אדם בשם עמיטל בראלי, שסירב פקודה בזמן ההתנתקות, ישב בכלא וכבר הודיע שימשיך להטיף לסירוב פקודה", כותב דרוקר.

דרוקר ממשיך וכותב כי "בתנועה הקדושה תומכים הרבנים החשוכים ביותר והמסיתים הגדולים ביותר, אבל התגובה הציבורית עלובה למדי. זה התחיל בפסיקה פחדנית, אין דרך אחרת לכנות זאת, של בית המשפט העליון. איך השופטים הנכבדים, שעוד לא פירסמו את נימוקיהם, יסבירו לנו את העובדה שכהנא נפסל, אבל תאומו הרוחני מרזל לא? ואם בשופטי העליון אחז הפחד, מה לנו כי נלין על הפוליטיקאים".

דרוקר קורא לכלי התקשורת להחרים את מפלגת יחד וכותב: "גם התקשורת יכולה להיות קצת פחות פסיבית ביחסה לתופעה. באופן כללי, אין סיבה לראיין את אלי ישי. הוא ממילא לא עונה על שאלות. לא מזמן העיתונאי חנוך דאום ביזבז עליו כמה שעות טובות במסגרת תוכניתו "המתנחל". כמה מאות שאלות מאוחר יותר, גם דאום הבין שישי לא יגיד כלום, לא כי הוא לא רוצה, הוא פשוט לא יכול. אז אם כבר מראיינים אותו, או מסקרים את פעילות המפלגה שלו, אולי לפחות נתמקד בעובדה שישי אחראי במו ידיו להחזרת הכהניזם לכנסת? איך עושים את זה? תסתכלו פעם על ראיון עם חנין זועבי. לא מגיע לישי טיפול טוב יותר".

בתגובה לדברים אומר ברוך מרזל: "יצא המרצע מן השק, דרוקר מספר לנו בוקר וערב עד כמה הוא 'עיתונאי אובייקטיבי' ונטול פניות עד כדי כך שהוא טען שצריך לממן את משכורתו הציבורית מכספי הציבור, אך לפתע במאמר ארסי בעיתון הארץ חושף דרוקר מי הוא באמת ומה הן דעותיו: דרוקר הוא שופר של השמאל הקיצוני המבקש לסתום פיות, הוא מעולם לא דיבר על החרמת חנין זועבי או אחמד טיבי, אויבי ישראל המשתפים פעולה עם החמאס, הוא מעולם לא היה עיתונאי אלא כתב חצר, עושה דברם של אנשים המבקשים להחריב את מדינת ישראל".

מרזל מוסיף ואומר כי התשובה לדרוקר היא פשוט להפסיק לצרוך את שדריו ומסריו: "בתקופת הקדוש הרב כהנא הם - אנשי השמאל הקיצוני - יכלו לעשות כל אשר רצו, לא הייתה אלטרנטיבה, הייתה תקשורת אחת, ומי שהוחרם הושתק, אלא שהיום תמונת המצב התקשורתית השתנתה, אין טלווזיה אחת, ועיתון אחד, ורדיו אחד, שיכולים לשלוט על מדינה שלמה ולהכתיב את המשנה הפוליטית שלהם, יש עוד ועוד אתרים ועוד ועוד מקומות שאפשר לקבל תקשורת מאוזנת ולכן נאמר לדרוקר ושכמותו, אנחנו לא קוראים אותך, אנחנו לא רואים אותך, לך תחפש צופים אצל חנין זועבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר