המחנה הציוני ניצח ב'תיכון בליך' ברמת גן

תלמידי תיכון 'בליך' ברמת גן, שחזו בעבר את המהפך ב-1997 וב-1992 ואת ההישג של יאיר לפיד בבחירות הקודמות, העניקו ניצחון ל'מחנה הציוני' בבחירות דמה שנערכו בתיכון (פוליטי)

ההצבעה בבליך, הבוקר (צילום: מוטי קמחי - ynet)

תלמידי תיכון 'בליך' ברמת גן, שחזו בעבר את המהפך ב-1997 וב-1992 ואת ההישג של יאיר לפיד בבחירות הקודמות, השתתפו היום (ראשון) בבחירות דמה לקראת הבחירות לכנסת ה-20.

מתוצאות ההצבעה עולה כי 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני נצחו עם 32 אחוזים מהקולות, מפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד קיבלה 28 אחוזים ומפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו במקום השלישי עם 14 אחוזים.

מפלגת 'הבית היהודי' קיבלה 10 אחוזים מהקולות, 'מרצ' עם 9 אחוזים, מפלגת 'כולנו' של משה כחלון' עם 5 אחוזים, מפלגת 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן עם 2 אחוזים.

מי שקיבלו 0 אחוזים בהצבעה הם הרשימה המשותפת של המפלגות הערביות, יהדות התורה, ש"ס ומפלגת 'יחד' של אלי ישי.

בהצבעה השתתפו יותר מ-1,000 תלמידים בכיתות י"א וי"ב כשאל התיכון הגיעו פוליטיקאים שניסו לשכנע את התלמידים להצביע עבורם.

ח"כ יאיר לפיד אמר לתלמידים: "באנו להילחם על המדינה בשבילכם, מפלגתנו חושבת על הצעירים".

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס מ'ישראל ביתנו' אמרה: "אני מקווה שהתלמידים לא ילכו שולל אחרי מראה וז'קט עור, ככה לא מנהלים מדינה. חבל שעושים פה הופעות במקום שח"כים יוכלו לדבר".

ח"כ ציפי לבני, מ'המחנה הציוני', אמרה לתלמידים: "צעירים התעוררו, יש כאן בבליך אנרגיות שמחליפות שלטון. יש כאן תלמידים אמיצים, מודעים, שבמשך תשע שנים מהחיים שלהם, חצי מהחיים שלהם היו עם שלטון ביבי והם יודעים ומבינים שמגיע להם יותר מראש ממשלה שלא עושה כלום למענם. מגיע להם עתיד טוב ובטוח וסיכוי אמיתי לקנות בית ועבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר