עוד פאדיחה ליאיר לפיד בפייסבוק: לא יודע מה זה תורת האבולוציה

גולש שהתרעם על יעקב פרי מ'יש עתיד' שאמר כי היה רוצה שילמדו לא רק את תורת האבולוציה בבתי הספר, נדהם לקבל את תשובתו המופרכת של יאיר לפיד (בחירות2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בחירות 2015: יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד הוכיח בורות מדהימה בנוגע לתורת האבולוציה וסיפק עוד התבטאות אותה בוודאי ירצה למחוק מדף הפייסבוק שלו.

הכל החל לאחר שגולש כתב ללפיד כי הוא מסיר את התמיכה בו זאת מאחר וחבר המפלגה, יעקב פרי, הודיע כי הוא לא היה רוצה שתלמידי ישראל ילמדו רק את תורת האבולוציה. לדברי הגולש, "באמת התלבטתי מר לפיד, כי תמכתי בך בבחירות הקודמות, אמרתי אולי, ניתן צ'אנס, שיננתי לעצמי מנטרות של "עוד לא הספיק" ו"בעיות קואליציוניות" וניסיתי להתעלם משי פירון שהוכיח שאת הכיפה לא מורידים כשאתה שר החינוך.

"אבל התשובה של שר המדע שלנו פרי לשאלת הארץ האם יתמוך בלמידת תורת האבולוציה בבתי הספר הייתה כל כך מדהימה שאני פשוט לא מרגיש שאוכל לעשות את זה הפעם. בהצלחה".

אלא שהוא לא האמין למקרא התגובה של לפיד עצמו שהשיב: "יש עתיד תומכת בלימודי אבולוציה מלאים בבתי הספר כיוון שזו התיאוריה המדעית התקפה היחידה על היווצרות העולם. אין בנושא הזה אפילו התלבטות".

אלא שגולש אחר קלט מיד את הפאדיחה של לפיד והשיב: "הבורות שלך לא יודעת גבולות. תיאוריית האבולוציה מתארת את התהליך שהביא למגוון המדהים שאנו רואים בעולם החי. היווצרות העולם היא תנאי מקדים לתיאוריה ולא כלולה בתוכה. המגוון כל כך מדהים, ד"א, שהוא כולל בתוכו גם שר אוצר (במיל') שלא מבין בכלכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר