דובר חב"ד על הקלטת נגד הרבי: "הרב מזוז הוא לא בדיוק משונאי חב"ד"

דובר חב"ד הרב מנחם ברוד על הקלטת של הרב מזוז נגד חב"ד: "גורמים פוליטיים מנסים לעשות סיבוב על גבם של חסידי חב"ד, הרב מזוז הוא לא בדיוק משונאי חב"ד" (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב מנחם ברוד (צילום ארכיון: כיכר השבת)

בחב"ד מגיבים לפרסום הקלטת בה נשמע מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז מתבטא בחריפות נגד חסידות חב"ד והרבי מליובאוויטש זצ"ל, במהלך ראיון שהעניק לפני כ-15 שנה לערוץ 2000.

דובר חב"ד, הרב מנחם ברוד, אמר בראיון למרדכי לביא בתוכנית 'שמונה עד עשר' בקול ברמה: "אני מרגיש שיש למפלגות מסוימות יועצי אחיתופל שמנסים לעשות סיבוב על חסידי חב"ד זה לא בדיוק עובד לטובת המטרות שאותם יועצים חושבים. מי שמפרסם קלטות כאלה מתוך מחשבה שזה יגרום לחסידי חב"ד לנהוג כך או אחרת כנראה לא מבין".

לדבריו, "חסידי חב"ד רואים בפרסום הקלטות ישנות מלפני עשור או יותר ולפגוע באמצעותן בחב"ד - הוא קודם כל עושה מעשי נבלה של אותם גורמים ולכן תחושת הגועל שחשים חסידי חב"ד הוא כלפי האנשים שמשם זה בא (שפרסמו את הקלטת - צ"ג)".

הרב ברוד הוסיף: "הבעייתיות היא שמשום מה גורמים פוליטיים מנסים לעשות סיבוב על גבם של חסידי חב"ד למרות שחסידי חב"ד אינם חלק מהמערכת הפוליטית. חסידי חב"ד מבקשים הניחו לנו. אל תערבו אותנו, אנחנו לא רוצים להיות חלק מהעניין. ביום הבחירות כל אחד יצביע לי שרבו יאמר לו".

בהתייחסו לעצם ההקלטה אמר דובר החסידות כי "חסידי חב"ד יודעים שהרב מאזוז הוא לא בדיוק משונאי חב"ד. הוא חניך של מוסדות חב"ד בתוניס. בקשר הדוק וקרוב מאוד עם חסידי חב"ד ואישים של חב"ד, וכמובן היה בקשר עם הרבי מחב"ד עצמו. הוא התבטא בעבר אינספור פעמים. היו דברים נקודתיים שנאמרו כלפי עניין מסוים. לבוא ולהציג את זה כאילו הוא היום השונא הגדול של חב"ד, עצם זה מעשה מתועב".

"כמו כל אדם שרוצה לדעת את האמת הקשבתי להקלטה ולא קטעי מילים וכשאתה שומע את הכול הוא מדבר בכבוד על הרבי עצמו ועל כלל חסידי חב"ד הוא מדבר בכבוד גדול. הוא מדבר על חוברת מסוימת שהוא ראה והיו דברים שם שקוממו אותו". הוסיף.

האזינו לראיון המלא באדיבות "קול ברמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר