פצוע פיגוע הדקירה בירושלים:

"המחבל ניסה לדקור אותי שוב, הדפתי אותו בתפילין"

אברהם גולדשמידט, הצעיר החרדי שנדקר על ידי מחבל מרמאללה בכיכר צה"ל בי-ם, שחזר את רגעי הפיגוע: "הרגשתי מכה חזקה בבטן. צעקתי לכולם דקירה כדי שכולם יתרחקו ואז הוא בא לדקור אותי עוד פעם והכיתי אותו עם התפילין. אני מקווה שיתפסו את כל מי שרוצה חס וחלילה לפגע. יש הרבה מחבלים" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אברהם גולדשמידט, הצעיר החרדי שנדקר על ידי מחבל מרמאללה בכיכר צה"ל בירושלים, שיחזר הערב (ראשון) את רגעי הפיגוע: "הרגשתי מכה חזקה בבטן. צעקתי לכולם דקירה כדי שכולם יתרחקו ואז הוא בא לדקור אותי עוד פעם והכיתי אותו עם התפילין".

אברהם סיפר כי "הייתי בדרך חזרה משיעור תורה והלכתי ליד כיכר צה"ל במעבר חצייה והמחבל הגיע מצד ימין. הרגשתי את המכה ואז נתתי לו מכה עם התפילין והוא הלך אחורה. הוא בא שוב לדקור אותי ורצתי למעבר חצייה וצעקתי שזו דקירה ושמי שיש לו נשק שינטרל אותו".

תיעוד ממצלמות האבטחה (עיריית ירושלים)

"המאבטח רץ לפניו והם גילו תושייה יוצאת דופן. הסכין עדיין היתה בידו של המחבל וראיתי שמלא דם נוזל ממני. הייתי בהלם. המאבטח שלף את אקדחו ואז תפסו אותו" סיפר הצעיר.

לדבריו: "אני מקווה שיתפסו את כל מי שרוצה חס וחלילה לפגע. יש שם הרבה מחבלים שמסתובבים. ראש העיר ראה שאני שוכב על הרצפה והביא לי את המעיל האישי שלו ואמרתי לו תודה רבה".

בסרטון של מצלמות התנועה של אגף חירום וביטחון בעיריית ירושלים, נראה המחבל כשהוא עומד ליד הצעיר שנדקר, ותוקף אותו כמה פעמים בבטנו. לאחר מכן, כשהמחבל ניסה לפגוע שוב בצעיר, האחרון הדף אותו באמצעות השקית שהחזיק בידו ובה מתנות לחתונה.

ברקת והמאבטח משתלטים על המחבל (מתוך Ynet)

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת נראה בסרטון כשהוא משתלט על המחבל יחד עם מאבטחו האישי. ברקת אוחז בצווארו של המחבל ומפיל אותו לקרקע, כאשר המאבטח משתלט עליו ושומר עליו עד להגעת כוחות המשטרה למקום. לפי בדיקה ראשונית, המחבל הוא צעיר כבן 18 מרמאללה.

ברקת עצמו סיפר לאחר האירוע כי: "יצאתי מהרכב עם המאבטח וראינו מחבל עם סכין עומד ומחפש את הדבר הבא לעשות. המאבטח אסף שלף את הנשק, דרך אותו לעבר המחבל, שבתגובה זרק את הסכין ונטרלנו אותו. ברור שאם המחבל היה ממשיך לדקור, הפצוע לא היה בין החיים כרגע. אני מקווה שהמחבל ייענש בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר