מני נפתלי מאיים בתביעת לשון הרע נגד נתניהו

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון רה"מ, איים בתביעת לשון הרע כנגד ראש הממשלה, שרים בליכוד ועורכי דין, אם לא יתנצלו בפניו על "חצאי אמת ופרסומים פוגעניים" כנגדו (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מני נפתלי (צילום: פלאש 90)

עו"ד דן חי, פרקליטו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי, שלח הערב (ראשון) מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וגורמים נוספים בגין הוצאת דיבה ולשון הרע. מלבד נתניהו, המכתב נשלח גם לעורכי דינו של נתניהו, לשרים במפלגתו ולמנהל מטה ההסברה של הליכוד.

המכתב מתייחס בין היתר בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה, בו כתב נתניהו: "היום הוכח חד-משמעית כי עדותו של נפתלי מפוקפקת ובדויה. נפתלי הוא זה שניהל את המעון במשך שנתיים, שבהן ההוצאות זינקו. הוא החליט מתי ואיך להזמין ארוחות וניפח את ההוצאות".

עורך הדין של נפתלי כותב כי: "הפרסומים הפוגעניים שנעשו על-ידך כוללים בחובם שקרים שלמים וחצאי אמת ונהיר כי נעשו בזדון כדי להסיט את האש ממך ומרעייתו. לצורך כך, בחרת ביודעין ובכוונת מכוון להלבין את פניו של מרשנו".

במכתב נוסף שיועד לעורך הדין שמרון נאמר: "בימים האחרונים הנך מתראיין תחת כל עץ רענן ומפיץ האשמות שקריות ומחוסרות בסיס נגד מר מנחם נפתלי, במסגרתן נטען על-ידך כי מרשנו אחראי לגובה ההוצאות החריגות בבית ראש הממשלה".

"הפרסומים הפוגעניים נעשו בזדון כדי להסיט את האש ממקורביך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו. הפרסומים האמורים מהווים פגיעה קשה בשמו הטוב של מרשנו, העולה לכדי לשון הרע של ממש כפי שקבוע בחוק. אשר על כן, עלייך להתנצל בפני מרשנו ולהעביר לו פיצוי כספי בסך 100 אלף שקלים בהתאם לחוק".

המכותבים למכתבי האיום נדרשים להתנצל עד מחר (שני) בשעה 12:00, אחרת, מאיים עורך דינו של נפתלי, הוא יגיש תביעת לשון הרע נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר