קרב ב'קדימה': מי אחראי לחובות המפלגה

חובותיה של מפלגת 'קדימה' נאמדים ב-19 מיליון שקלים, כעת, מתחולל קרב בין שאול מופז לציפי לבני, על מי האחריות לחובות המפלגה כשמופז מטיל זאת על לבני (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ציפי לבני (צילום: Ben Kelmer/Flash90)

בעוד כחודש ייערכו הבחירות לכנסת ה-20 ומפלגת קדימה כפי הנראה עשויה שלא להיכנס אל הכנסת ובשל כך חובות העתק של המפלגה בת שני המנדטים שבעבר שלטה במדינה יוגדרו ככל הנראה כ"אבודים".

החובות נאמדים כיום ב-19 מיליון שקלים ובבנקים מבינים כי אין יכולת גבייה ומשום כך מתחילה מלחמת האחריות בין שני היו"ר האחרונים: חברי הכנסת שאול מופז וציפי לבני.

אנשיו של מופז טוענים כי בעת היכנסו לתפקיד היו"ר הוא מצא את עצמו עם חובות של 34 מיליון שקלים ובמהלך שנות כהונתו הצליח להחזיר לפחות 15 מיליון שקל חוב שנוצר בתקופת כהונת קודמתו בתפקיד - ציפי לבני.

כעת, עם מחיקת המפלגה, נותר החוב כאמור על 19 מיליון שקל ומופז טוען לאחריות ללבני. בעקבות החוב המדובר הבנקים לא מלווים לאף מפלגה בכדי שלא להגיע למצב דומה בו הם צריכים להכריז על חובות עתק כאבודים.

מספר שבועות אחרי שהוכרז על הליכה לבחירות, הודיע יו"ר קדימה שאול מופז על פרישתו מהחיים הפוליטיים. ההודעה הגיעה לאחר שניסה ללא הצלחה להיכנס למפלגות אחרות כמו המחנה הציוני ויש עתיד. בהודעת פרישתו לא התייחס היו"ר לחובות האבודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר