הקרב על נתיבות

פרסום ראשון: הראשל"צ הגר"י יוסף ישהה בשבת הבאה בנתיבות

הקרב על קולות המזרחיים בעיר נתיבות נמשך. ל"כיכר השבת" נודע כי בשבת הבאהה ישהה בעיר הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף וזאת בניסיון לחזק במרומז את כוחה של ש"ס (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף (צילום: באדיבות המצלם)

בחירות 2015: בימים אלו נלחמים בש"ס וב'יחד' על קולות הציבור המזרחי בעיר נתיבות, לאחר שהגאון רבי יורם אברג'ל הודיע כי הוא תומך באלי ישי וביקש מתלמידיו לפעול עבורו, בש"ס החליטו להגיב בעוצמה ולהוריד את מועצת חכמי התורה בראשות הגאון רבי שלום כהן לכינוס מיוחד בעיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף צפוי להגיע בשבת הבאה לעיר נתיבות ולשבות בה כאשר הוא צפוי למסור שיעורים במהלך השבת כולה בקהילות רבות ברחבי העיר. וזה לאחר שבשבת הקרובה הוא ישהה בעיר צפת.

הגר"י יוסף מנוע מלהתעסק בפוליטיקה בשל היותו הרב הראשי לישראל, אך בעצם הגעתו לעיר נתיבות יעבור המסר במרומז במי הרב תומך.

כך היה גם במהלך הילולת הבאבא סאלי בנתיבות, יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע להילולא ברכבו של הגר"י יוסף, בכדי להעביר מסר במי הרב תומך.

יצוין כי מדובר בפעם הראשונה מאז נבחר הרב לתפקיד הרב הראשי שהוא שובת בעיר נתיבות וזאת למרות הזמנות רבות שקיבל, וזאת בעיקר בשל הרצון שלא להתערב במחלוקות בין החצרות.

לדברי גורמים בנתיבות, דווקא כעת לאחר הודעתו של הגאון רבי יורם אברג'ל - "נרשמת אחדות בין יתר החצרות והקהילות בעיר ולכן מתאפשר לגר"י יוסף לשבות במקום ללא חשש".

יצוין כי במהלך השיעור השבועי האחרון, התייחס במרומז הגר"י יוסף לבחירות ואמר: "אם הרב היה חי, אנחנו אמונים פה בשביל לשמור על הקו של הרב, גם הקו ההלכתי שלו של הרב -שהרב מסר את עצמו, גם על הקו ההנהגה של מרן, אני לא יכול לדבר - אני רב ראשי, אתם מבינים שאני לא יכול לדבר פוליטיקה, אבל אני רק רומז, לשמוע טוב טוב לקו של מרן, מה שמרן הנחיל לנו, בכיוון של הנהגה, לחזק את הדרך של מרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר