ניר ברקת לרה"מ בנימין נתניהו: "תומך בך"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודיע כי הוא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות. נתניהו שיבח אותו על ההשתלטות על המחבל: "גילית אומץ לב מרשים כשהסתערת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלי מנדלבאום. תמונה: פלאש 90)

בחירות 2015: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודיע היום (שני) כי הוא תומך בבחירות הקרובות בראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך מסיבת עיתונאים במלון ממילא בירושלים אמר ברקת לנתניהו: "אני תומך בך ואני רוצה לראות אותך ממשיך למלא את תפקידך כראש ממשלה שנים רבות בשותפות ועשייה למען ירושלים ומדינת ישראל".

בפתח דבריו שיבח ראש הממשלה בנימין נתניהו את ברקת על השתלטות על המחבל אתמול בכיכר צה"ל בעיר ואמר: "יש הרבה דרכים לשמור על ירושלים. הדרך הראשונה היא לשמור על הביטחון האישי. אני מבקש לשבח אותך, ראש העיר ניר ברקת, על אומץ הלב המרשים שגילית אתמול יחד עם המאבטח שלך כשהסתערת על המחבל ובוודאות מנעת אסון גדול יותר".

נתניהו הבטיח: "בקדנציה הקרובה, אם ארכיב את הממשלה, אשמור על תיק ירושלים במשרד ראש הממשלה, תחת הנהגתי, ובעבודה של שיתוף פעולה הדוק יחד איתך ראש העיר - כדי להמשיך את הפיתוח של ירושלים. זו ההתחייבות שלי לתושבי ירושלים".

ברקת אמר לנתניהו: "הוכחת במעשים לאורך כל שנות כהונתך כי אתה נכון להעלות את ירושלים על ראש שמחתך. אני רוצה להודות לך על המחויבות העמוקה שלך לביטחון ירושלים. בשנים הקרובות בלב המאבק המדיני הבינלאומי תעמוד בירתנו ירושלים, ואני סומך עליך ראש הממשלה שתדע להוביל את המאבק לשמירת שלמותה אחדותה וביטחונה של העיר באחריות, נחישות ועמידה גאה ואיתנה, אל מול הלחצים מבית ומבחוץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר