נפתלי בנט: יאיר לפיד החזיק את מדינת ישראל בת ערובה

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט תוקף את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ומאשים אותו כי החזיק את המדינה בת ערובה לתוכניתו מע"מ אפס וקרא למבקר לבדוק את המחדל הגדול (בארץ)

(צילום: גור דותן)

יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה, נפתלי בנט דיבר הבוקר (שני) בכנס 'בשבע' והאשים את יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד כי החזיק את המדינה בת ערובה לתוכניתו מע"מ אפס.

"בימים אלו יוצא דו"ח מבקר מדינה ביחס למחדלי הדיור בשנים האחרונות, אני קורא לו לבדוק את המחדל הגדול ביותר - בשנתיים האחרונות מדינת ישראל עומדת בת ערובה לגחמה של שר האוצר יאיר לפיד, של מע"מ אפס שהקפיא את כל שוק הדיור, בעוד ששר הבינוי, אורי אריאל, הולך בונה בתים בכל רחבי במדינה".

"בעוד שלפיד מנופף במע"מ אפס אנחנו שוברים את הקרטל החקלאי. הוא מנופף במע"מ אפס, אנחנו פירקנו את מונופול המלט. בעוד שהוא מנופף במע"מ האפס אנחנו ביטלנו היטלים. בעוד שהוא מנופף במע"מ אפס אנחנו פיזרנו את מכסות החלב מתנובה למתחרים הקטנים. די כבר עם הסיסמאות האלה! הגיע הזמן לא לסיסמאות, אלא לעשיה", אמר בנט.

בנט הוסיף: "אנחנו נמשיך בדרך הזאת, הדרך של להיות צוק איתן. הדרך של להיות צוק איתן מול טייקונים. אמרו לי - 'אל תתעסק מונופול המלט נשר, אף אחד לא נגע בהם', ונגענו ופירקנו. אמרו לי - 'אל תתעסק עם הלובי החקלאי, הם יהרגו אותך', ואנחנו העברנו בקריאה שלישית בכנסת את החוק לפירוק הלובי החקלאי במאי האחרון, וזה ייכנס לתוקף בקרוב. זה אומר שבפירות, ירקות, בשר, חלב, דגים, לא יהיה אפשר יותר לתאם מחירים. ככה בכל תחום ותחום".

לעניין הרכבת הקואליציה אמר השר בנט: "הבחירות הם בין ממשלת נתניהו שמאל לממשלת נתניהו ימין. הניסיון של שתי מערכות הבחירות האחרונות מראה שהליכוד ישר הולך וסוגר הסכם עם השמאל. זה קרה ב-2009 שהדירו את האיחוד הלאומי, נגד ההבטחות, והכניסו את אהוד ברק כגורם המשפיע בממשלה. מה שקרה הוא שזמן קצר לאחר מכן, עמד נתניהו בבר אילן והכריז על מדינת פלסטין, והקפיאו את הבניה ביו"ש לעשרה חודשים באופן מוחלט. סיפרו לנו ימין, וקיבלנו שמאל,.

"עברו כמה שנים, וב-2013 קיבלנו אותו הדבר - לפני הבחירות בליכוד מבקרים מעבר לקו הירוק, אבל דקה אחרי הבחירות מדירים את הבית היהודי וסוגרים עם ציפי לבני. נותנים לה אחריות על המו"מ המדיני ויותר גרוע מזה את תיק המשפטים", הוסיף בנט.

בנט התייחס בדבריו לחרמות על מדינת ישראל: "מי שמחרים את ישראל לא יוכל לתפקד כי הצ'יפ בסלולר שלו לא יעבוד, הוא לא יועל להגיע להגיע לעבודה כי הוויז שלו לא יעבוד, בדרך הוא יחטוף התקף לב כי הסטנד שלו הוא ישראלי, הוא לא יוכל לאכול פירות וירקות כי את הירקות שלו משקים בטפטפות של 'נטפים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר