חמאס בירך על הפיגוע בי-ם: "הפלסטינים לא יודעים מהי כניעה"

חוסאם בדראן, חבר הלשכה המדינית בחמאס, בירך על פיגוע הדקירה אמש בכיכר צה"ל בי-ם בו נפצע צעיר חרדי. לדברי בדראן: "הפלסטינים לא יודעים מהי כניעה, ימשיכו להתנגד לכיבוש" (חדשות)

מעצר לאחר הפיגוע, אמש (Yonatan Sindel/FLASH90)

חוסאם בדראן, חבר הלשכה המדינית של חמאס, ברך על פיגוע הדקירה שאירע אמש (ראשון) בירושלים וכן על התקיפה שביצע היום אסיר ביטחוני בכלא רימונים. לדברי בדראן שפורסמו בעמוד הפייסבוק שלו: "הפלסטינים אינם חסרי אמצעים ולא יודעים כניעה מהי". בדראן הוסיף והביע תקווה כי הפלסטינים "ימשיכו להתנגד לכובש על אף כל הקשיים".

כזכור, בפיגוע נפצע אברהם גולדשמידט, אברך חרדי שנדקר על ידי מחבל שוהה בלתי חוקי מרמאללה בעת שעבר בכיכר צה"ל בירושלים. גולדשמידט שיחזר אמש את רגעי הפיגוע בשיחה עם כלי התקשורת: "הייתי בדרך חזרה משיעור תורה והלכתי ליד כיכר צה"ל במעבר חצייה והמחבל הגיע מצד ימין. הרגשתי את המכה ואז נתתי לו מכה עם התפילין והוא הלך אחורה. הוא בא שוב לדקור אותי ורצתי למעבר חצייה וצעקתי שזו דקירה ושמי שיש לו נשק שינטרל אותו"

ברקת הודף את המחבל (צילום: עיריית ירושלים)

"המאבטח רץ לפניו והם גילו תושייה יוצאת דופן. הסכין עדיין היתה בידו של המחבל וראיתי שמלא דם נוזל ממני. הייתי בהלם. המאבטח שלף את אקדחו ואז תפסו אותו" סיפר הצעיר. המאבטח שלכד את המחבל הוא מאבטחו האישי של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שהשתתף בעצמו בלכידה.

בסמוך לחצות הלילה שוחח נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן עם ברקת ושבח את המעשה האמיץ שלו. בפתח השיחה אמר הגר"ש כהן לברקת: "שמעתי שעשית מעשה מאוד גדול, התקשרתי להודות לך ולברך אותך, היית מאוד אמיץ היום". בהמשך השיחה אמר נשיא המועצת לראש העיר: "זימנו אותך למקום שתעשה הצלת נפשות, הקב"ה יעזרך שיזכה אותך לעוד מצווה ועוד מצווה ועוד מצווה. תמשיך לעשות דברים טובים בעז"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר