פנייה לעיריית ירושלים: "מה הנימוקים למתן הפרס לרב ישעיהו ליברמן?"

המאבק נגד מתן אות "יקיר העיר" לרב ישעיהו ליברמן, מנהל הסמינר נגדו עלו טענות לגזענות - נמשך. כעת דורש עו"ד יואב ללום לקבל מהעירייה את הנימוקים לפרס והעתק הבקשה לפרס, לקראת עתירה מנהלית בנושא (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב ישעיהו ליברמן (צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

אחרי שעתירתו נדחתה, יו"ר עמותת "נוער כהלכה" עו"ד יואב ללום פנה לעיריית ירושלים בדרישה שזו תעביר לידיו את העתק הבקשה שהוגשה לוועדה בעירייה בעניין החלטת מועצת העיר ירושלים למתן אות 'יקיר העיר' לרב ישעיהו ליברמן מנהל סמינר החדש בירושלים, שלטענת העמותה הפלה תלמידות מזרחיות.

במכתבו כותב ללום: "בהמשך לשלוש פניותיי אליכם ועקב דחיית העתירה שהוגשה על ידינו אתמול, ומכוח עקרונות היסוד של חופש המידע והחוק שנחקק בעניינו, אבקש לקבל את העתק הבקשה שהוגשה לוועדה, ככל והנכם סבורים שזהות מגישי הבקשה צריכה להיות חסויה ניתן למחוק את פרטי מגיש הבקשה, אך אבקש את הסיבה לחיסיון זה, כפי שהוגשה, להענקת העיטור לרב ליברמן, את פירוט כל המסמכים - פסקי דין ונתונים - שהיו לפני חברי הוועדה לפני שקיבלו את החלטתם לבחור ברב ליברמן כמי שראוי לקבל את העיטור".

כמו כן ביקש ללום "את הנימוקים המפורטים והמסמכים שתומכים בהחלטתכם מיום 27.1.15 ולפיה "התיקונים הנזכרים תוקנו וכי הרב ליברמן היה שותף לתיקו. למיטב ידיעת מרשתי זו אמירה סתמית בעלמא שאין לה כל תימוכין במציאות".

"כמו כן אבקש לדעת האם ה"דיון" וההחלטה שנתקבלה על ידכם ביום 27.1.15 נתקבלה בדיון על פה בהשתתפות כל הנוכחים שחתומים עליה או שמא נעשתה בדרך אחרת, ואם כן באיזו דרך בדיוק?", הוסיף ללום.

אחרי שציטט פסק דין של שופטים באשר לחובת השקילות בנושאים אלו, כתב ללום כי "הדברים מדברים בעד עצמם ועל כן אבקש לקבל את המידע הנזכר מוקדם ככל האפשר על מנת שהצדק גם ייעשה וגם ייראה לעין כל".

ללום מבהיר כי הוא שוקל לפנות בשנית לבית המשפט. "אבקש את תגובתכם בהקדם וללא כל שיהוי, וזאת עקב כך שמרשתי שוקלת להביא את העניין בשנית לבחינת בית המשפט בעתירה מינהלית".

בתגובה לכך שיגרו בעירייה לעו"ד ללום את ההחלטה שהתקבלה לפני מספר שבועות בעניינו של הרב ליברמן, שבה נכתב כי לא היה מניע לתת לו את הפרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר