דלף לרשת: המפרט המלא של HTC One M9; כך הוא נראה

מעט יותר משבוע לפני שיצרנית הסלולר הטיוואנית משחררת את מכשיר הדגל הבא שלה, יבואן גרמני העלה בטעות לאתר האינטרנט שלו תמונות באיכות גבוהה של מכשיר הדגל ומפרט מלא. האם כך ייראה ה- HTC One M9?

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך האתר הגרמני)

שבוע לפני ההשקה, HTC One M9 הודלף לרשת: בעוד מעט יותר משבוע תכריז יצרנית הסלולר הטיוואנית על מכשיר הדגל הבא שלה, ה-HTC One M9. מטבע הדברים, פרטי האירוע ומפרט המכשיר החדש אמורים היו להיוותר בגדר חידה עד לתאריך הראשון במרץ, אלא שיבואן גרמני המייבא את מכשירי HTC One M9 לגרמניה, הצליח להרוס ל-HTC את אפקט ההפתעה.

היבואן הגרמני העלה לאתר האינטרנט של החברה תמונות באיכות גבוהה של מכשיר הדגל הבא, לצד המפרט הטכני המלא של המכשיר. מהתמונות שדלפו ניתן לראות כי ב-HTC החליטו לשמור אמונים לעיצוב המסורתי שלהם, ולא לשנותו בעיצוב חדשני ויוקרתי יותר.

על פי אתר האינטרנט הגרמני, מחירו של מכשיר הדגל HTC One M9 יעמוד על 749 אירו בגרמניה, למרות שהיבואן הדגיש כי המכשיר אינו מוצע למכירה עדיין. על פי האתר, מכשיר הדגל הבא של HTC יוצע ללקוחות בצבעים זהב כסף ו"אפור אקדח".

גם בגזרת המפרט לא צפויה הפתעה של ממש, כשהמפרט שדלף דומה לגמרי למפרט התכני שכבר פורסם בעבר במספר אתרי אינטרנט. כך למשל המכשיר יכלול את את צמד המעבדים Snapdragon 810 2.0GHz Quad-core + 1.5GHz Quad-core, המילה האחרונה של ענקית השבבים קוולקום (בדומה לS6 של סמסונג), והוא יכלול זיכרון RAM בנפח 3GB (לעומת 4GB של ה-S6).

המכשיר יציע מסך קטן יותר מהמתחרות ויגיע עם מסך בגודל של 5 אינץ' וברזולוציה FHD בלבד (לעומת הרזולוציה שהולכת ומתקבעת כסטנדרט - QHD). בגזרת המצלמה ניכרת מגמת שיפור כשהמכשיר יגיע עם מצלמה הכוללת חיישן ברגישות של 20.7 מגה פיקסל ומצלמת "סלפי באיכות של 13 מגה פיקסל או 4 מגה פיקסל בטכנולוגיית UltraPixel.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר