ח"כ יעקב אשר:

"ח"כים של 'יש עתיד' הלכו לטיפול פסיכולוגי בגללנו"

ב'דגל התורה' מנסים לעורר את השטח לבחירות ואמש ערכו כינוס לפעילים במודיעין עילית, בו סיפר ח"כ יעקב אשר כי "נלחמנו כמו אריות, היו חברי כנסת ב'יש עתיד' שהלכו לטיפול פסיכולוגי בגללינו" • אשר סיפר על דמעותיו של מרן הגראי"ל שטיינמן שתהה: "מה אכפת להם שאנשים לומדים?" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בתנועת "דגל התורה" מנסים לעורר את השטח לקראת הבחירות, אמש (שני) התקיים כינוס לציבור האברכים בעיר מודיעין עילית על ידי "פעילים למען דגל התורה", בבית המדרש "שיח יצחק" בעיר.

לאחר אמירת פרקי תהילים להצלחת המערכה פתח את הכינוס ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, שהדגיש בדבריו כי ציבור האברכים מבין יותר מכולם כי רק הנציגים שלנו נלחמים בחירוף נפש נגד הגזרות על עולם התורה.

לאחריו נשא דברים הגאון הרב ישראל זיכרמן בדבר חשיבות הפעילות של ציבור האברכים.

את הנאום המרכזי נשא חבר-הכנסת יעקב אשר שעודד את הפעילים לצאת לעבוד למען הצלחת המפלגה.

"בקדנציה האחרונה הממשלה פגעה בכל הדברים החשובים לציבור החרדי", אמר אשר והוסיף: "אם לא נתעורר עכשיו יהיה מאוחר. הם עדיין מתכננים נגדנו עוד גזירות. רוצים לכלות אותנו. אם לא נהיה חזקים עם שמונה מנדטים ויוכלו להקים קואליציה בלעדינו המצב יהיה קשה".

"נלחמנו כמו אריות", סיפר יעקב אשר, "לא היה יום אחד שלא לחמנו. היו חברי כנסת ב'יש עתיד' שהלכו לטיפול פסיכולוגי בגללינו".

ח"כ אשר טען בדבריו: "את האמת, חשבתי שהפעם לא נצטרך קמפיין, לא נצטרך לעשות כינוסים כי כולם מודעים לגזירות הקשות של הממשלה אבל מתברר שהממשלה נפלה ובנתיים הציבור נרגע".

אשר טען בדבריו כי "שמונים אחוז ממה שנפלה הממשלה זה בזכות הנציגים החרדיים והכל בזכות זה שאנחנו זוכים להתייעץ כל הזמן עם מרן ראש הישיבה שמזכיר לנו לפעמים דברים שאפילו אנחנו לא זוכרים ופשוט אנחנו עומדים נדהמים".

"לפעמים אני מבולבל, פיצול אישיות, יש כאלו מאחים שלנו שאומרים שאנחנו לא מספיק קיצונים ויש כאלו שאומרים שאנחנו מידי קיצונים, התפקיד שלנו זה לייצג את רצון גדולי ישראל וכך אנחנו עושים", אמר אשר.

"אני הייתי עד כמה דמעות נשפכו בשנתיים האחרונות על ידי רבינו מרן ראש הישיבה שאמר בכאב: 'מה אכפת להם שאנשים לומדים, למה הם צריכים אותם? אנחנו מחוייבים להביא למרן ראש הישיבה את המתנה הזאת. להגדיל את הנציגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר