בחירות 2015

שמואל חיים פפנהיים שוב מככב בקמפיין "יש עתיד"

איש 'העדה החרדית' שמואל חיים פפנהיים כיכב לאחרונה בקמפיין הבחירות של 'יש עתיד' כשתועד מדבר על יציאת הציבור החרדי לשוק העבודה. פפנהיים איים לתבוע את 'יש עתיד' על השימוש שנעשה בו אך למרות זאת במפלגה שוב משתמשים בו בסרטון שהופץ עבור דוברי האנגלית • צפו בוידאו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: שיש עתיד)

בחירות 2015 • הסערה נמשכת: בחודש האחרון חוללה 'יש עתיד' סערה בציבור החרדי, סרטון בחירות שהפיצה הציג את שמואל חיים פפנהיים, איש 'העדה החרדית', כמי שמשתף פעולה עם 'יש עתיד' ומוצג בה לכאורה כמי שתומך בדרכה.

לאחר פרסום הוידאו פפנהיים הכחיש כי תומך במפלגה וטען כי אינו משתתף כלל בבחירות, הוא אף איים לתבוע את 'יש עתיד' על השימוש שלפי טענתו לא היה המטרה לשמה צולם ובנוסף הוא אמר כי הוא שוקל לתבוע את 'יש עתיד' על השימוש בוידאו.

אך כנראה שב'יש עתיד' לא חוששים מהאיומים של פפנהיים וביממה האחרונה הם החליטו להפיץ את הסרטון שלו גם בשפה האנגלית עבור המצביעים שאינם מבינים עברית, הסרטון תורגם והופץ.

כזכור, כפי שפורסם ב"כיכר השבת", בסרטון נראה פפנהיים אומר: "אני חרדי, חרדי קיצוני אולי, איש מאה שערים, אני חושב שיהודי חרדי צריך גם לדאוג לפרנסה שלו, הוא צריך לדאוג לילדים שלו, הציבור החרדי גדל, וכשאתה גודל, אז לא מספיק המשרות בתוך הקהילה כמו שהיה עד היום".

"אתה צריך לצאת החוצה, אז שם אתה נתקע, אתה מוצא היום אנשים מבוגרים בני 45 אין להם ידע מינימלי ב - abc, זה תוקע אותך", אומר פפנהיים.

מיד לאחר דבריו, מופיעים הסלוגנים של מפלגת 'יש עתיד': "בזכות 'יש עתיד' מוסדות חרדים מלמדים אנגלית ומתמטיקה, חרדים רבים משתלבים בשוק העבודה, ונושאים בנטל לצד מעמד הביניים".

בשלב הזה מובא שוב פפנהיים ואומר: "החרדים יש להם מה לתרום לחברה הישראלית, לחברה הישראלית יש מה להציע לציבור החרדי, צריכים רק את המקומות לחבר קצת".

לאחר פרסום הסרטון אמר שמואל חיים פפנהיים בתגובה ל"כיכר השבת", כי "דבריי נאמרו ללא הקשר לבחירות ובוודאי שלא לגבי יש עתיד".

לדבריו: "צילמו אותי בהקשר לדעותיי על שילוב חרדיות טהורה והצורך להשתדל לפרנסה, בלי קשר לבחירות, אני לא משתתף בכלל בבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר