סקר 'הארץ': ש"ס - 7 מנדטים, יהדות התורה - 7 ו'יחד' ארבעה

לפי הסקר שנערך על ידי מכון הסקרים בראשות קמיל פוקס עבור 'הארץ', ש"ס ו"יהדות התורה" מקבלות שבעה מנדטים כל אחת, "יחד" של אלי ישי ויוני שטבון זוכה בארבעה מנדטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בחירות 2015: מסקר חדש שנערך במכון הסקרים בראשות קמיל פוקס עבור עיתון 'הארץ' עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שתנועת ש"ס בראשות אריה דרעי זוכה בשבעה מנדטים, 'יהדות התורה' זוכה גם היא עם שבעה מנדטים ו'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי עוברת את אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים.

על פי הסקר, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו ו'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני זוכות בשוויון בכוחן, ומקבלות 23 מנדטים על אחת.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט נחלשת ומאבדת 2 מנדטים לעומת הסקר הקודם, ומקבלת 12 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתחזקת בשלושה מנדטים לעומת הסקר הקודם וזוכה גם היא עם 12 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון עם תשעה מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם שישה מנדטים ומרצ עם חמישה, המפלגה הערבית המאוחדת זוכה ב-12 מנדטים.

סקר חדשות 2:

מסקר "חדשות 2" שפורסם גם כן הערב עולה כי "המחנה הציוני" בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני זוכה ל-24 מנדטים, שני מנדטים יותר מ"הליכוד" שזוכה ל-22 מנדטים בלבד. אחוזי המתלבטים בעלייה, כמו גם האנשים שהודיעו כי אין בכוונתם לצאת ולהצביע ביום הבחירות.

"הבית היהודי" בראשות נפתלי בנט זוכה ל-12 מנדטים בלבד, כמו "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד ו"הרשימה המשותפת" של המפלגות הערביות, עם 12 מנדטים כל אחת.

"כולנו" בראשות משה כחלון זוכה בסקר לשבעה מנדטים בלבד, כמו ש"ס בראשות אריה דרעי ו"יהדות התורה". "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן ומרצ בראשות זהבה גלאון זוכות בסקר לשישה מנדטים. "יחד" בראשות אלי ישי זוכה לחמישה מנדטים.

בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, בנימין נתניהו זוכה לתמיכה של 44 אחוזים, בעוד הרצוג זוכה ל-32 אחוזים. על רקע פרסום דו"ח מבקר המדינה מחר בנוגע לכשלים במצוקת הדיור, 37 אחוז מהמשיבים הטילו את האחריות על ראש הממשלה בנימין נתניהו, 17 אחוזים הטילו את האחריות על יאיר לפיד, 8 אחוזים הטילו את האחריות על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ו-2 אחוזים מהמשיבים הטילו את האחריות על השר אורי אריאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר