בעוד יומיים: ראשי המפלגות בעימות טלוויזיוני

ערוץ 2 הודיע כי העימות הטלוויזיוני בין ראשי המפלגות ייערך ביום חמישי הקרוב, וישתתפו בו ראשי 8 מפלגות. ייעדרו: ראש הממשלה, יו"ר המחנה הציוני וח"כ יעקב ליצמן (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ארכיון (Kobi Gideon / FLASH90)

לאחר שב"חדשות 2" הודיעו כי יערכו עימות טלוויזיוני בין ראשי המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-20, הערב (שלישי) הודיעו בערוץ כי העימות ייערך כבר ביום חמישי הקרוב.

עם זאת, המתמודדים העיקריים בבחירות - יו"ר "הליכוד" ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני - לא ישתתפו בעימות.

ראשי המפלגות שכן יגיעו לעימות: יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט, יו"ר "כולנו" משה כחלון, יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר מרצ זהבה גלאון, יו"ר יחד אלי ישי ויו"ר "הרשימה המשותפת" איימן עודה. בולט בהיעדרו: יו"ר סיעת "יהדות התורה" יעקב ליצמן.

כזכור, נתניהו הודיע כי "ישקול בחיוב" להופיע לעימות, אך זאת רק במידה והוא יהיה "ראש בראש" מול לבני והרצוג ורק לאחר חזרתו מהנאום בקונגרס ובוועידת איפא"ק.

הרצוג מצידו הודיע כי הוא מוכן להגיע לעימות רק מול נתניהו כשלבני לא משתתפת בו. כאמור, שני האישים לא יופיעו לעימות ביום חמישי בעוד יומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר