נתניהו מבהיר: "לא אקים ממשלת אחדות עם ציפי ובוז'י"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הלילה כי לא יישב בממשלת אחדות עם "המחנה הציוני" בראשות יצחק הרצוג ולבני: "תהום אידיאולוגית עמוקה פעורה ביני לבינם" אמר (פוליטי,חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נתניהו (Gili Yaari/Flash90)

על רקע דיווחים על אפשרות להקמת ממשלת אחדות בין שתי המפלגות הגדולות, מבהיר הלילה (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא תוקם ממשלת אחדות בין הליכוד בראשותו ל"מחנה הציוני" בראשות יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני. "לא תוקם ממשלת אחדות ביני ובין ציפי ובוז'י. זה לא יקרה, מפני שתהום אידיאולוגית עמוקה פעורה ביני לבינם" אמר נתניהו.

לדבריו, "אני בעד שמירה על ירושלים מאוחדת תחת ריבונות ישראלית, הם נגד. אני נגד ויתור על שטחי יהודה ושומרון מפני שכל שטח שיימסר יהפוך לבסיס טרור של האיסלאם הקיצוני, הם בעד. אני עומד איתן מול הלחצים הבין-לאומיים בכל הקשור לאינטרסים הביטחוניים של ישראל, הם רק מוכנים לוותר, להתקפל, לסגת, להיכנע".

נתניהו הוסיף והבהיר שוב: "ממשלת אחדות – לא תהיה. ברצוני להקים ממשלה לאומית רחבה, שתמשיך לעמוד איתנה וחזקה, יחד עם השותפות הטבעיות שלנו ובראשן "הבית היהודי". ממשלה שתמשיך לעמוד איתן על האינטרסים הביטחוניים של ישראל, מול כל אויבינו, שתמשיך להצמיח את הכלכלה הישראלית, שתמשיך להנהיג, באומץ ובאחריות, את מדינת ישראל".

לסיום אמר נתניהו: "לכן הבחירה בבחירות הקרובות היא בין ממשלת ליכוד בראשותי, לבין ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י. זאת הבחירה, אין בחירה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר