פרסום ראשון: ג'ינגל הבחירות של 'יהדות התורה' • האזינו

לאחר שבועות של חשיבה משחררים מטה ההסברה של 'יהדות התורה' ומשרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות', את הג'ינגל הרשמי שילווה את קמפיין "יהדות התורה" • האזינו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישיבת ח"כי 'יהדות התורה' במטה (צילום: משה גולדשטיין)

לאחר שבועות של חשיבה משחררים היום (רביעי) מטה ההסברה של "יהדות התורה" ומשרד הפרסום "תוצאות אפקטיביות" המופקד על הניהול המקצועי של הקמפיין, את הג'ינגל הרשמי שילווה את קמפיין "יהדות התורה".

השיר שנבחר לגי'נגל, מבוסס על השיר הפופולרי "התקבצו מלאכים" מבית היוצר של המלחין יוסי גרין, מילות השיר נכתבו והותאמו במיוחד לתוכן מפלגת יהדות התורה, ומתארות את ההתאחדות של בני התורה והציבור לפעול ולהפעיל למען הצלחת "יהדות התורה" ולמען חיזוק עולם התורה לדורות.

מטה ההסברה הביע את הוקרתו לצוות משרד "תוצאות אפקטיביות" שהגה את הרעיון וכתב את מילות השיר, לצוות המוזיקלי שעשה עבודה נפלאה ובפרט למפיק המוזיקלי החסידי רובי בנט, שכתב את העיבוד הסוחף. השיר הוקלט באולפן ההקלטות 'זמירות - חיים בנט'.

כמו כן מודה מטה ההסברה לזמרים שלמה כהן ואלי הרצליך ולחברי המקהלה המורחבת המלווה את השיר, שהפליאו להפוך את השיר לג'ינגל בחירות שילהיב את מצביעי יהדות התורה.

מילות הג'ינגל:

התקבצו חרדים זה לזה,

זה למען זה ואמר זה לזה.

התקבצו גדולי ישראל זה לצד זה,

ואמר זה לזה.

כאיש אחד בלב אחד כולנו מצביעים,

ג' ג' כולנו מאוחדים.

גזירות קשות המתגברות,

לא עת לחשות,

יהדות התורה בחירה היא לדורות.

לחן: יוסי גרין (אלבום - 'יידיש נחת' בהפקת: Oh Yeah Music, LLC); הפקה: רובי בנט; עיבוד: איצי ברי; עיבוד קולי: אלי קליין; סקסופון - אהרלה בנדר; גיטרה - אריק שחר; שירה: שלמה כהן, אלי הרצליך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר