תיעוד: הרבי מפשווערסק בציון המגיד מזלאטשוב

ביום רביעי ערב ראש חודש אדר ערך האדמו"ר מפשווערסק נסיעת בזק מיוחדת להשתטח על ציון המגיד הקדוש מזלאטשוב זי"ע, בעיר יאמפולי שבאוקראינה • תמונות (חסידים, עולם)

(צילום: באדיבות המצלם)

ביום רביעי האחרון, ערב ראש חודש אדר, ערך כ"ק האדמו"ר מפשווערסק נסיעת בזק מיוחדת להשתטח על ציון המגיד הקדוש מזלאטשוב זי"ע, בעיר יאמפולי שבאוקראינה.

הפמליה יצאה מבלגיה בטיסה פרטית לעיר רובנא הסמוכה, ובה כמה מבניו וקבוצת נגידים מחסידיו שהצטרפו מרחבי תבל, בכדי להעתיר בתפילה על קברו של המגיד הקדוש מזלאטשוב ובנו הרה"ק רבי יוסף מיאמפולי זי"ע.

זה שנים רבות שהאדמו"ר השתוקק להשתטח על ציונו של המגיד מזלאטשוב זי"ע וכעת נעתר האדמו"ר לנסיעה ולצרף אליו עוד מספר נגידים שתרמו סכומים נכבדים למוסדות "בנות ירושלים" בארץ הקודש.

את פני האדמו"ר קיבלו הרב משה לאנדא מניו יורק, נכד המגיד מזלאטשוב זי"ע, שארגן את כל המסע, ועומד בראש המרכז של מוסדות זלאטשוב-יאמפולי הכולל - הכנסת אורחים דיאמפולי, בית מדרש גדול, מקווה טהרה, וכן מטבח משוכלל כשר למהדרין בסמוך ונראה לציונו של המגיד מזלאטשוב.

האדמו"ר יחד עם האורחים הנכבדים העתירו בתפילה ותחנונים על עם ישראל הנתונים בצרה, ובמיוחד הזכירו את תומכי 'בנות ירושלים' לישועה ורחמים.

אחרי התפילות ערך האדמו"ר "טיש לחיים", לכבוד ראש חודש אדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר