אייכלר על דו"ח המבקר: "רצו להדיר חרדים - ופגעו בכולם"

ח"כ ישראל אייכלר מאשים את שנאת החרדים במצוקת הדיור בישראל: "המשטר החילוני רצה להדיר את החרדים מכל הערים אך פגע בכלל הציבור. חייבים לפרק את מנגנוני הסינון" (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(Miriam Alster/FLASH90)

ח"כ ישראל אייכלר הגיב הערב (רביעי) לממצאי דו"ח המבקר בנושא מצוקת הדיור בישראל ואמר כי "המשטר החילוני רצה להדיר את החרדים מכל הערים ופגע בכלל הציבור".

לדבריו: "ספינת הדיור טבעה על כל נוסעיה, בים הביורוקרטיה. שיטות המכרזים לכל המרבה במחיר, הריצה את מחירי הדיור. רק יהדות התורה זעקה נגד המכרזים המפלים הללו. גם שיטות התכנון ובניה של מגדלים גבוהים וצמודי קרקע יקרים, נועדו למנוע מחרדים להגיע לשכונות ולערים".

אייכלר הוסיף ואמר כי "בנוסף גם הוגשו אלפי התנגדויות אנטישמיות לכל פרוייקט בניה לחרדים. בסופו של דבר זה פגע קשות גם בציבור הציוני".

"שלילת זכויות הדיור מאזרחים מסויימים גרמה לכך שכל אזרחי הארץ נפגעו מאותה ביורוקרטיה והרצת מחירי הדיור על ידי ממשלת הזדון"

לדבריו של ח"כ אייכלר, "מי שרוצה להציל את שוק הדיור חייב לפרק את מנגנוני הביורוקרטיה, הסינון והאפליה. יש לאפשר לכל זוג צעיר ללא הבדל תנאים שוויוניים להשגת דירה. אחרת תימשך כאן המדיניות של 'גם לי גם לך לא יהיה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר