וינשטיין יכריע היום אם לפתוח בחקירה נדש נתיהו

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יערוך היום במשרדו פגישה מכרעת בה יוחלט האם לפתוח בהליך של בדיקה או חקירה בפרשות שנקשרו במעונו של רה"מ בנימין נתניהו (בארץ)

יהודה וינשטיין (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יערוך היום (חמישי) במשרדו פגישה מכרעת בה יוחלט האם לפתוח בהליך של בדיקה או חקירה בפרשות שנקשרו במעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השבוע, הצהיר מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, כי דרושה בדיקה משטרתית בפרשתות הללו.

עיקר הדיון יעסוק בעדויות שלכאורה בני הזוג נתניהו או אנשים מטעמם הציגו חובות פרטיים למי שנתנו שירות בביתם הפרטי בקיסריה כאילו והם היו קשורים למעון הרשמי בירושלים וכך המדינה לכאורה שלמה במקומם את העלויות.

לפי המידע שהעביר משרד מבקר המדינה, עולה כי החשמלאי אבי פחימה נשכר כדי לבצע עבודות חשמל בבית בקיסריה בניגוד לנהלם וזאת למרות שהדבר נאסר בשל קרבתו למשפחת נתניהו. פחימה נשכר באמצעות קבלן משנה עמו נערך ההסכם.

פחימה, לפי המבקר, הגיש חשבוניות על עבודה בשבתות וביום כיפור אך החשד הוא כי לא עבד אז אלא התשלום ניתן לו על עבודות אחרות עבור המשפחה.

עובדים במשרד ראש הממשלה אמרו אתמול ל"ידיעות אחרונות": "למה מחכים? נראה כאילו שמושכים זמן כדי לאפשר למי שעסק בנושא לנסות לנקות את כל הלכלוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר