הערב: עימות בין ראשי שמונה מפלגות

הערב ישודר בחדשות ערוץ 2 עימות בין ראשי שמונה מפלגות לקראת הבחירות, בו ישתתפו זה לצד זה - בנט, לפיד, כחלון, ליברמן, דרעי, גלאון, ישי ועודה. כך זה יתנהל (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

רגע לפני העימות הגדול בין כל ראשי המפלגות בישראל שישודר הערב (חמישי) בחדשות ערוץ 2, שיגרו המועמדים השונים הטחת האשמות כנגד עמיתיהם לתפקיד ובחרו את הסוגיה בה צריכים לעסוק במהלך העימות.

בעימות ישתתפו שמונה ראשי מפלגות - נפתלי בנט, יאיר לפיד, משה כחלון, אריה דרעי, אביגדור ליברמן, זאבה גלאון, אלי ישי ואיימן עודה. מי שלא ישתתפו בעימות הם ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג ויו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן.

תחילה יקבל כל אחד דקה להצהרת פתיחה ו-10 שניות לקראת סוף הזמן הם יקבלו התראה כי עליהם לסיים. מי שלא יסיים, יופסק. לאחר מכן יעברו ראשי המפלגות לעימותים ישירים ביניהם ויענו על השאלות והנושאים החשובים.

יו"ר ש"ס אריה דרעי בחר לתקוף את שר האוצר לשעבר, יאיר לפיד: "יאיר לפיד, אתה יודע שבתקופת כהונתך נוספו מאה אלף ילדים אל מתחת לקו העוני? תגיד לי, איך הלכת לישון בלילות כשתשע מאות אלף ילדים הלכו לישון רעבים".

"אתה יודע שכשאתה ישנת ברמת אביב האימהות של הילדים האלה הוזילו דמעות. איפה החמלה, איפה?", תהה דרעי.
חבר הכנסת אלי ישי, יו"ר מפלגת 'יחד', בחר לעסוק בנושא מצוקת הדיור וזאת על רקע דו"ח הדיור שפורסם אתמול על ידי מבקר המדינה. "הנושא החשוב ביותר הוא זוגות צעירים. שני בני זוג עובדים וחצי מהשכר שלהם הולך למשכנתא או לשכירות דירה. זה בלתי נסבל. זו מכת מדינה".

לדבריו, "צריך להפשיר קרקעות ולתת הנחה משמעותית באזורי ביקוש. קרקע עלות אפס בפריפריה ובערי הפיתוח ובכך נתן למשפחות להתקיים בכבו. לא ייתכן שחלק גדול מהמשכורת הולך למשכנתא או לשכירות".

במהלך העימות יאלצו אריה דרעי ואלי ישי להתעמת על הסוגיות שהעיבו על היחסים ביניהם וגרמו לטלטלה במפלגת ש"ס.

גם יו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון, בחר לעסוק בנושא משבר הדיור. "כיצד האנשים האחראים למשבר הדיור העמוק ביותר מאז קום המדינה שזיהו את המשבר וידעו עליו, לא נקפו אצבע כדי למנוע אותו ולחלץ אותנו מהקטסטרופה הזו?" תהה.

יו"ר הבית היהודי בחר להתמקד בסוגיה הביטחונית - ובחיילי צה"ל: "לוחמים שהיו בשדה הקרב בצוק איתן חזרו הביתה ואז נפתחה נגדם חקירת מצ"ח. זה קרה לא פעם אחת, אלא עשרות פעמים. הדבר הזה שלוחם שמוסר את נפשו נחקר אחר כך חקירה פלילית בצורה מבזה, הוא איום ונורא. מה אתם הולכים לעשות בעניין הזה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר