צפו: העימות הפוליטי המלא

צפו בעימות הפוליטי הסוער של "חדשות 2" באורך מלא: ליברמן לעודה: "לך לעזה". לפיד נגד נתניהו. ישי נגד גלאון וזועבי. אריה דרעי נגד נפתלי בנט והשד העדתי (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: חדשות 2, צילום מסך)

העימות הפוליטי שנערך הערב (חמישי) ב"חדשות 2" סיפק רגעים של ויכוחים סוערים לצד הסכמות נדירות. צפו בעימות המלא.

• אלי ישי נגד חנין זועבי ובעד ברוך מרזל: "חנין זועבי בוגדת במדינת ישראל ותוקפת את חיילי צה"ל, ולכם מפריע ברוך מרזל?".

• אריה דרעי סיפק תשובה ניצחת על פרשת נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן ו"ההמנון המטופש": "אף פעם לא ביזינו את הסמלים של מדינת ישראל, אבל לקחת קטע של הרב שהוא מספר בבדיחות על דבר שעשה כשהיה בן 15 זה לא לעניין".

לדבריו, "הטלית, התפילין, השבת והאמונה בבורא עולם - לצערי הרב יש כאן מנהיגי מפלגות שלא מאמינים שאלוקים ברא את העולם בשבעה ימים, זה הפגיעה החמורה. אנחנו מדינה יהודית והסמלים שלנו יהודיים. 'אם אשכך ירושלים תשכח ימיני' - זה ההמנון שלנו".

• אריה דרעי שואל את נפתלי בנט על גזענות ופרשת אלי אוחנה: "זה השאיר אצלנו משקעים גדולים". נפתלי בנט לא נותר חייב והשיב: "זה ממש לא מתאים. אני מאוכזב ממך. הייתי בקרב יחד עם אשכנזים ספרדים. אלי בן דהן ספרדי ואיילת שקד חצי עיראקית. כולנו יהודים. אני מתבייש שאני אפילו צריך להתייחס לזה".

איימן עודה פונה לאריה דרעי ומבקש ממנו לשתף עמו יחד פעולה ולייצר ברית עבור העניים - ערבים ויהודים - בישראל. דרעי השיב: "פעלתי רבות עבור המגזר הערבי, אבל לצערי הרב המפלגות הערביות שמו את הנושא הפלסטיני בראש סדר העדיפויות והזניחו את הערבים בישראל. אני אעזור להם. אם תשנו גישה - אהלן".

• אלי ישי מציב אתגר לראשי המפגלות בנושא הדיור ותוקף את זהבה גלאון: "אני מעוניין שכולנו ביחד נאמר 'לא נכנס לקואליציה שלא תטפל במשבר הדיור'. אני רוצה לשאול את זהבה גלאון, את באמת מאמינה שאם נחזיר שטחים יהיה פה טוב יותר? אם נחזיר שטחים יגיעו לפה דאעש וחמאס". גלאון השיבה: "אם רוצים לפעול למען יוקר הדיור והמחייה צריך לשנות את סדר העדיפויות במדינה".

• יאיר לפיד פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא התייצב לעימות: "מדוע מנעת את התקציב הכי חברתי שהיה כאן בשנים האחרונות?".

• ליברמן תוקף את איימן עודה: "אתה מגדיר את עצמך כפלסטיני. מדוע אתה לא הולך לעזה או לרמאללה. לך לאבו מאזן ושהוא ייתן לך משכורת". עודה השיב: "אנחנו דווקא רצויים כאן. אנחנו עומדים לקבל 15 מנדטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר