העיתונאי יקי אדמקר סירב להשתתף בתוכנית "האח הגדול"

יקי אדמקר, כתב לענייני חרדים ב'וואלה', קיבל הצעה מהפקת תוכנית "האח הגדול" להשתתף בתוכנית אך סירב: "כאדם חרדי, הייתה לי בעיה עם גדרי צניעות, כשרות ושבת" (ברנז'ה, מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יקי אדמקר (צילום ארכיון: שלומי כהן)

נמשכים שלבי הליהוק לתוכנית הריאליטי "האח הגדול" עונת VIP, המשודרת על ידי זכיינית "קשת" בערוץ 2, וככל שהזמן עובר מתרבים שמות האנשים אליהם פונה לכאורה הפקת התוכנית, כדי לחתום איתם על הסכם השתתפות.

אחד מאותם אלו שלטענתם הפקת התוכנית פנתה אליהם, הוא העיתונאי יקי אדמקר, כתב לענייני חרדים באתר "וואלה".

אדמקר לא התמהמה והשיב בשלילה וזאת משום שלטענתו אין מקומו של אדם חרדי בתוכנית ריאליטי כמו "האח הגדול".

יקי אדמקר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אכן פנו אלי מהפקת התוכנית, אך כאדם חרדי, הייתה לי בעיה עם גדרי צניעות, כשרות ושבת. בכלל, עם הצורה שבה התוכנית הזו מתנהלת ומה שהיא מייצגת. לא ייתכן שחרדי יסתובב בבית שנוגד את אורח חייו".

לטענתו, "בהפקה הסבירו לי שאפשר לפתור הכל ושהם מאד רוצים שנסגור, אבל סירבתי. אני בטוח שמתוקף תפקידי ישנם מקומות מכובדים יותר בהם אוכל לתת כבוד למגזר החרדי".

את דרכו התקשורתית החל אדמקר כנער צעיר כאשר שימש ככתב לענייני חרדים ברדיו 'קול ברמה' ואף הגיש תוכנית שבועית ברדיו. לאחר מכן הנחה את תוכנית הרדיו "לא נרדמקר" ברדיו 'גלי ישראל' שירדה מהאוויר לאחר תקופה בשל שינויים בלוח התוכניות של התחנה למרות שזכתה להצלחה.

עם פתיחת ערוץ היהדות באתר "וואלה!", הצטרף יקי אדמקר לכוחות האתר ומאז משמש בו ככתב לענייני חרדים.

לפני ימים ספורים היה זה פעיל הימין ומעודד העליה להר הבית, יהודה גליק, שנפצע אנושות בפיגוע ירי שהתרחש לפני כמה חודשים בירושלים, שטען כי הפקת התוכנית פנתה אליו להשתתף בתוכנית. הוא אגב, טרם השיב תשובה סופית.

מהפקת התוכנית נמסר בתגובה כי "איננו נוהגים להגיב לשמועות בנוגע לאח הגדול. הדיירים יחשפו ביום בו יפתחו דלתות הבית המפורסם במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר